Лектори

Франк Кол-Боас Франк Кол-Боас

Франк Кол-Боас учи право в университетите в Пасау и Вюрцбург и започва кариерата си в областта на човешките ресурси през 1998г. в Unilever. Първоначално работи в две от най-големите звена за производство на храни, а след това през 2001г. поема пост, в рамките на който отговаря за възнагражденията и оценка на работата в немския офис на компанията.
През 2003 г. започва да работи в Shell Deutsche Oil GmbH, където e Head of Compensation и се фокусира върху интеграцията в компанията след сделки свързани със сливания и придобивания.
През 2005 г. приема предложение от The Coca-Cola Company за утвърждаване на отдел човешки ресурси и принципите на отдела, свързаните процеси и политики. Основната цел е развиване на културата на компанията след преместването й от Есен в Берлин след мащабна реорганизация.
През 2007 г. се мести в Сидни, Австралия, за да ръководи сходен проект. Работата му води до отличие за Coca-Cola като "страхотно място за работа" и по-добри финансови резултати по време на неговия мандат.
Воден от желанието си да се върне обратно в Хамбург, Франк се присъединява към Google, за да стане ръководител на HR DACH & Скандинавия през септември 2010 г. Днес е отговорен за северозападна, централна и източна Европа, която обхваща 23 офиса в 20 страни.

Том Хаак Том Хаак

Том Хаак е основател и първи директор на HR (Human Resources) Trend Institute в Холандия.
Той е и съдружник в Crunchrapps.com.
Има богат опит в управлението на човешки ресурси в много мултинационални компании. В периода 2006-2014 г. той е глобален HR директор за ARCADIS, водеща глобална дизайн консултантска фирма, с 27 000 служители в цял свят.
Преди ARCADIS, господин Хаак е работил на ръководни позиции в областта на човешките ресурси в компании като Aon, KPMG и Philips Electronics.
Има силен интерес към иновативните HR практики и към това как организациите могат да се възползват от новите тенденции и промените в работната среда.
Том е известен като новатор, като в организациите, където ръководи човешките ресурси, успява да реализира сериозни резултати с малки екипи.
Том има голяма международна мрежа от контакти.




.
 

Алберт Хакерс Алберт Хакерс

Алберт Хакерс е бивш директор човешки ресурси на Microsoft и Diageo. Той е бил член на Global HR екипите и изпълнителните звена за региона EMEA (Европа, Близкия изток и Африка). Работи 7 години в Diageo, а преди това е работил като старши HR директор на Microsoft за EMEA. По време на своя 10 годишен опит в Microsoft, той също е заемал ролята на HR директор за Германия и Бенелюкс и е допринесъл за това компанията да спечели приза за най-добър работодател в много страни, за които отговаря, по няколко последователни пъти. Преди да се присъедини към Microsoft, господин Хакерс е заемал различни международни позиции в областта на човешките ресурси на AT & T и Lucent Technologies, включително назначения в различни страни, включително Унгария, Германия, Русия и Саудитска Арабия.
Господин Хакерс е завършил управление на човешките ресурси в Холандия и оттогава е преминал различни международни програми по лидерство, сред които в Cranfield във Великобритания, Warthon в САЩ и INSEAD във Франция.
В момента работи върху собствен проект под името ОХО Lodge. Продължава да работи и върху различни HR проекти и такива свързани с развитие на бизнеса.

.

Магит Нохукан Магит Нохукан

Магит Нохукан e  евангелист на платформата за професионални контакти Xing. Той представлява компанията при публични изяви и събития в Европаи работи в компанията от четири години. Магит е превърнал в своя мисия да популяризира по-добрия професионалния живот и да даде възможност на професионалистите да растат.
Като инженер Магит е работил за различни мултинационални компании преди да се присъедини към XING, включително Unisys, VMware и германската AerospaceCenter (DLR). След присъединяването си към XING през 2011 г. и работата си в екипа на XING API за над 3 години, Магит комбинира страстта си към публичното говорене с развиващата се тенденция за развитие на професионален нетуъркинг и създава новата роля на евангелист в XING. Той е първият и единствен евангелист в XING.
Магит е говорил в редица конференции, включително NEXT, Social Media week, Campus party и Munchen web week.Активно e ангажиран и помага на много стартиращи общности, хакатони и стартъп екосистемите в цяла Европа.
Магит притежава бакалавърска степен по електроника и комуникационна техника, както и магистърска степен по автоматика и роботика.
.

Иравaн Хира Иравaн Хира

Иравaн Хира e Генерален директор на Хюлет-Пакард България и на Хюлет-Пакард Глоубъл Деливъри България Център в продължение на над пет години.
Под ръководството на Ираван Хира Хюлет-Пакард България е ултимативен лидер в ИТ сектора в страната ни и постига пазарни резултати, които извеждат българското подразделение на компанията на водеща позиция в региона на Източна Европа. През периода Хюлет-Пакард Глоубъл Деливъри България Център става най-големият работодател в ИТ индустрията в България с над 6000 служители и реализиран износ на услуги на стойност от 260 милиона лева само през 2014г.
Г-н Хира работи в Хюлет-Пакард България от създаването на компанията в страната ни през 1998г. и заема различни търговски и управленски позиции. Той притежава специална експертиза в областта на телекомуникациите и бизнес мениджмънта. За постигнати високи професионални успехи е отличаван два пъти с членство в "Клуб на победителите" на корпорацията Хюлет-Пакард.
Ираван Хира има магистърска степен по компютърни технологии от Техническия университет в гр. София.

Ричард Бъркли Ричард Бъркли

Ричард Бъркли е актьор и музикант. Работил е като продуцент, водещ и писател за BBC Television, RAI телевизия и радио, TVP (Pegaz), и като копирайтър. Често може да бъде видян по BBC World TV.
Има богата филмова и телевизионна кариера и е работил с режисьори като Лиляна Кавани, Лина Вертмюлер и Кен Ръсел и актьори като Мики Рурк, Рутгер Хауер и Емили Уотсън.
Сега той разделя времето си между това да бъдеш председател на полската фондация Nowa Orkiestra Kameralna във Варшава и като обучител на висши мениджъри от водещи компании в Полша и на други места. Клиентите му включват Kraft, Unilever, General Electric, Nordea, BPH Bank, Citibank, Avon, Deloitte, PricewaterhouseCoopers и MDV Professional Education.
Ричард вече е работил с много големи компании в България и разбира много добре местната култура. Може лесно да отговори на специфичните поведенчески характеристики ида се приспособи към различни видове корпоративни традиции.


.

Лесли Самози Лесли Самози

Д-р Лесли Самози е старши лектор и академичен директор на MBA програмата на CITY College – международният факултет на The University of Sheffield, създател и ко-директор на Лабораторията за стратегическо управление на хора. Работи и като оценител на проекти, финансирани със средства от Европейския съюз. Бил е маркетинг мениджър в международна компания в областта на био-технологиите и опто-електорниката в Отава, Канада. Работил е и като консултант на различни организации като Digital Electronics (сега част от Compaq Computers), Human Resources Development Canada, Industry Canada, KPMG Management, Canadian Imperial Bank of Commerce (C.I.B.C.) и TELUS. Водил е семинари и работилници в редица организации и институции, сред които Heineken, Deutsche Telecom, Международната финансова корпорация, Световната банка, румънската Асоциация на банкерите и др.
Преподава международен бизнес, управление на човешките ресурси и маркетинг.
Има докторска степен по организационно поведение и управление на човешките ресурси от Carleton University, Канада. В същия университет е получил и магистърската си степен по Маркетинг и международен бизнес, както и бакалавърската по Маркетинг.

Жолт Позвай Жолт Позвай

Жолт Позвай е изпълнителен директор на Девелор International, мрежа за обучение и консултиране, работеща в няколко страни от региона на EMEA (Европа, Близкия изток и Африка), с акцент върху продажбите и управленско консултиране и обучение със специален фокус върху изживяването на клиента и ангажираността на служителите.
Господин Позвай има богат опит в областта на бизнес услугите (консултации, обучение, реклама, маркетинг) и отдаден на бизнес етиката и лидерството.
Като опитен обучител, преподавател и консултант, той се е специализирал в стратегически консултации, регионална експанзия, развитие на продажбите и организационна промяна. Изнася лекции на различни теми и провежда обучения в областта на лидерството, управление на промяната и презентационни умения.
Той е икономист, възпитаник на Harvard Business School, Boston (HBS); сертифициран Kirkpatrick консултант и експерт по Team Sociomapping.



.

Горан Ангелов Горан Ангелов

Горан Ангелов има инженерно образование със специалност автоматизация на производството.
През 2003 година създава Ай Би Ес България - водеща българска компания в сферата на информационните технологии.
Горан Ангелов  има над 15 годишен опит в информационните и комуникационните технологии и решенията за съвместна работа на IBM, както и редица успешно реализирани ИТ проекти за бизнеса и публичния сектор.



Миролав Мирославов Миролав Мирославов

Мирослав Мирославов е програмист и мениджър с дългогодишен опит в Телерик. Предприемач и основател на ИТ блога наречен SofiaValley.
Преди година стартира своя компания, специализирана в разработването на софтуер за управление и планиране на работно пространство - Office R&D. Компанията е българо-английска със седалища в Лондон и София, като основните клиенти са в Лондон, откъдето компания получава финансиране в началото на 2015.
Голям почитател на гъвкавите работни пространства. Често работи от кафета, coworking-и и офиси по цял свят. Обича правилно планирани пространства, балансирани между стил, функционалност и колаборация между хората.

Стефан Цанев Стефан Цанев

Стефан Цанев се занимава със софтуерно програмиране още от началото на деветдесетте, когато е разработвал игри с BASIC и PASCAL. Той е завършил образованието си в Georgia Institute of Technology в САЩ, специалност "Computer Science", където е натрупал изключително ценни теоретични познания.
Преди кариерата си в MentorMate, Стефан е прекарал няколко години в американски и в европейски софтуерни компании, участвайки в пълния цикъл на изработване на софтуерни продукти – планиране, изграждане и доставяне на софтуерни решения.
През седмте си години във фирмата, Стефан е с основен принос за разрастването на компанията от 30 до 300 служители и заема най-различни роли, като основно отговаря за взаимоотношенията на компанията с един от най-големите ѝ клиенти. Неговите задължения обхващат всичко от подбор на персонал, през архитектура и разработка на софтуерни решения за милиони потребители, до управление на виртуални екипи разпръснати по целия свят.
През 2014, Стефан поема мениджмънта на Българската част от компанията като Оперативен Директор. В тази си роля, като лидер на мениджмънт екипа, Стефан е отговорен за успешната реализация на софтуерните проекти при 100% клиентска удовлетвореност, както и за растежа и подобряването на организацията с четири локации в страната. Освен ежедневните операции в компанията, Стефан и екипа му организират ежегодната конференция за разработка на софтуер - MobCon и управляват обучителното крило на фирмата - MentorMate Academy.
През 2015, Стефан печели голямата награда в конкурса за млади мениджъри и предприемачи - Next Generation, организиран от Капитал и Кариери.
В свободното си време, Стефан обича да разсмива дъщеря си, да обикаля красивите български планини и да пътува по нови места по света.

Георги Миленчев Георги Миленчев

Георги Миленчев е основател и изпълнителен директор на Фонио Трейд АД – представител на медицинските изделия на фирмите Phonak AG и Advanced Bionics AG, Швейцария подпомагащи живота на хората с увреден слух, както и управител на веригата Центрове за слуха Fonio. Георги е също така и директор към Founder Institute – най-голямата обучителна програма за стартиращи бизнеси, която подпомага предприемачи от цял свят в създаването на устойчиви компании. Базиран в Силиконовата долина, с представителства в над 100 града по целия свят помогнал за създаването на повече от 1650 компании. 
Георги е счетоводител по професия и е член на Association of Certified Chartered Accountants, Великобритания като кариерата му преминава последователно през одит, консултиране и преподаване съответно в KMPG, EY, BPP Professional Education. След това работи като финансов мениджър в бТВ Медиа Груп. Вярва, че образованието може да промени света и застава като организатор и спомоществовател на много инициативи като: HiAchievers, Success Academy, Аз мога – тук и сега, Клуб на успешните, Insight Seminars и др. Георги е коуч и НЛП практик и води редица обучения за личностни умения. 









Миглена Узунова-Цекова Миглена Узунова-Цекова

Миглена Узунова-Цекова има четиринадесет години опит в управлението на човешките ресурси. Започва кариерата си през 1997г.от тогавашната банка "Биохим" по международен проект с ABN AMRO Bank, а през 2000г. влиза в екипа на Дирекция "Управление на човешките ресурси". 
От 2002г. работи  в Мобилтел ЕАД. Започва като Началник отдел "Подбор и наемане на персонал", а от 2007г. е Директор "Човешки ресурси" на телекома. HR-екипът й е многократно отличаван за успешно реализирани проекти в различни функционални области на управлевнието на хора в организацията. Компанията получава признание за инвестициите си в човешкия капитал и ангажираността на служителите си от бизнес форуми, медии, организации с нестопанска цел.
Миглена Узунова-Цекова е завършила магистратура по "Английска филология" в Софийския университет, а по-късно е специализирала "Масови комуникации". Има MBA диплома от Erasmus University, Rotterdam, както и допълнителни международни квалификационни курсове в областта на управлението на човешките ресурси. 
През 2008г. се сертифицира по мениджмънт програмата на School of Industrial and Labor Relations, Cornell University, USA със специалност "Стратегическо управление на човешките ресурси".   
През 2008г. е избрана за член на Управителния съвет на Българската Асоциация за управление на хора, където остава два мандата. В този период успешно реализира два нови проекта – HR Академия и HR Училище за младши специалисти. От 2013г. е член на Комисията за сертифициране на HR професионалисти към Асоциацията.

Зорница Янкова Зорница Янкова

Зорница Янкова е кънтри HR мениджър на Hewlett Packard за България от юни 2011г. На тази позиция тя отговаря за двете поделения на HP в България - HP Bulgaria GTM и HP Global Delivery Bulgaria Center, които имат повече от 3800 служители на различни позиции.
Зорница има магистърска степен по организационна психология и е сертфицирана от Обществото по управление на човешките ресурси (Society of Human Resources Management) в САЩ, като получава сертификат за старши професионалист в сферата на човешките ресурси (Senior Professional in Human Resources Certification) през 2005 г. Била е успешно ресертифицирана през 2008 и 2011 г.
Зорница има повече от 12 години опит в областта на човешките ресурси. Тя започва кариерата си в България като мениджър "Човешки ресирси" във VM Finance group през 1999 г. Допълнителен опит придобива като HR мениджър в OMV и Melexis. Била е отговорна за планиране на работната сила, привличане, развитие и управление на таланти, системи за възнаграждения и придобивки, отношения със служителите.
През 2005 г. Зорница заминава за САЩ, където работи като бизнес аналитик за Autodesk, ръководейки проекти за оптимизиране на човешките ресурси и повишаване на ефективността. През 2009 г. се връща в България и заема позицията директор "Човешки ресурси" за Югоизточна Европа.в Аурубис.
Зорница е член на Обществото по управление на човешките ресурси в САЩ (SHRM), Асоциацията за човешки ресурси на Северна Калифорния (NCHRA) и Българската асоциация за управление и развитие на човешките ресурси (БАУРЧР).
Има силен интерес в областите развитие на човешките ресурси, коучинг и менторство, повишаване на ефективността.

Андон Симеонов Андон Симеонов

Андон Симеонов е Генерален Директор за SoftServe Bulgaria, като заема тази позиция от самото отваряне на Българското подразделение. Андон има 13 години опит в управлението на хора и проекти в динамично променяща се среда. Преди присъединяването си към SoftServe Bulgaria, Андон заема различни ръководни длъжности в телекомуникационния сектор – в структурата на Евроком, Мегалан, Mnetwork, а по-късно и в Мобилтел като Директор на дирекция "Фиксирани Услуги".
2003 година Андон завършва висшето си образование в Технически Университет, София с Магистърска степен по Телекомуникации. През 2013 година завършва своята Executive MBA степен към Vienna University of Economics and Business Administration и University of Minnesota. Междувременно получава допълнителни сертификати от мениджмънт курсове и квалификационни степени.