Програма

- A +
Модул 1
Финансов мениджмънт
(19-20 февруари)

- Анализ на счетоводните отчети: използване на финансови коефициенти за вземане на информирани управленски решения
- Практически техники за бюджетиране и контрол на резултатите
- Планиране и контрол на паричните потоци
- Как да оценим риска и как да го контролираме?

Преподавател:
Георги Кирилов FCCA, CF
MDV Professional Education

Работен език:
български

- Практически казуси и упражнения за проектно моделиране, планиране, финансиране и отчетност

Преподавател:
Якуб Гутнер, Ph.D., FCCA, CF
BPP Professional Education,
Ineo Czech Republic

Работен език:
английски
 
Модул 2
Техники за финансов анализ

(26-27 февруари)

- Симетрия и логика на счетоводния баланс - основни принципи на финансовата отчетност
- Скритите послания на финансовите отчети, когато не разбираме от счетоводство
- Forensic accounting - лесни счетоводни техники за предотвратяване на стопански измами в предприятието
- Адекватна и оптимална отчетност към специфични потребители като банка кредитор, регулатор и др.

Преподаватели:
Линкълн Майлс, BA Hons, FCCA, FCMI, FCIS
BPP Professional Education

Таня Коточева, дипломиран експерт-счетоводител
Grant Thornton Bulgaria

Работен език:
български и английски
  
Модул 3
Правен наръчник на мениджъра

(11-12 март)

- Търговско право и ЗЗД
- Договори
- Дружествено право
- Правна защита срещу gадминистративни актове
- Защита на правата на дружеството

Преподавател:
Илия Грозданов, MJur, 
aдвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници"

Работен език:
български

Трудово, осигурително право и данъчно преструктуриране
- Трудово и осигурително право - инструмент за мотивация на персонала или защита на стопанския интерес на работодателя
- Безопасни условия на труд
- Данъчно реструктуриране
- Елегантни техники за данъчно оптимизиране

Преподаватели:
Илия Грозданов, MJur, aдвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници"
адв. Весела Кабатлийска, aдвокатско дружество "Динова, Русев и съдружници"
адв. Атанас Михайлов, Wolf Theiss - Sofia

Работен език: 
български
 
Модул 4
Маркетинг и стратегия
(18-19 март)

Маркетинг
- Разработване на маркетингов план и стратегия за увеличаване на продажбите и генериране на печалба
- Техники за обезоръжаване на конкуренцията. Създаване на стойност, таргетиране и позициониране
- Използване на маркетинговия микс при оптимална разходна ефективност
- Увеличаване на продажбите и изграждане на стабилни връзки с клиентите чрез дигиталните и социални медии 
- Трансформация на клиентите в лоялни последователи чрез повишаване на ангажираността
- Въвеждане на система от показатели за проследяване на пазарния успех

Преподавател: 
Пол Диксън, BA (Hons), DipM, MCIM, Chartered Marketer

Бизнес стратегия
- Основни компоненти за ефективно развитие и изпълнение на стратегията 
- Инструменти за стратегически анализ на конкуренти, клиенти, продуктово портфолио и дигитално присъствие на организацията
- Прилагане на стратегията за капитализиране на възможностите, избягване на пазарни капани и постигане на растеж
- Решаване на реални и практически ориентирани казуси, свързани с бизнес стратегията


Женя Лазарова, Ph. D., изпълнителен директор на Neuroeconomics Labs

Работен език:
английски