Програма

- A +
08:45 - 9:15 Регистрация и кафе

Зала "Алфа"   Зала "Гама"
         
9:15 – 9:30 Откриване
 
     
 
Първи панел
CONNECTED CONSUMERS
  Първи панел
CONNECTED CONSUMERS
 
     
 
9:30 – 10:00 Свързаният потребител

Мирослава Георгиева, ръководител дивизия "Потребителски преживявания, GfK Bulgaria

Следващата вълна иновации в търговията

Любомир Чолаков, генерален мениджър на еCommera Linked by Isobar за България
09:30 – 10:00
     
 
10:00 – 10:25 Създаване на уникално клиентско преживяване чрез персонализирано клиентско пътешествие

Орлин Дочев, управляващ партньор в Next Consult

Географията има значение: Подходи, методи и приложения на геомаркетинговите изследвания

доц. д-р Стелиян Димитров, преподавател СУ "Св.Климент Охридски"
10:00 – 10:25

   
 
10:25 – 10:50 Ритейл успехът в дигиталната икономика

Никос Кабанопулос, генерален мениджър на Visa за Гърция, България и Кипър

Всяко решение има значение: Изследвания с виртуално пазаруване

Ирена Янкова, мениджър "Търговски вериги", GfK Bulgaria
10:25 – 10:50

 
 
10:50 – 11:20 Кафе пауза
Кафе пауза


 
 
11:20 – 12:20 Дискусия: Как да влияем върху все по-свързаните потребители - възможности на различните канали в маркетинг микса

Модератор: Емилия Стефанова, управляващ директор и партньор в All Channels

Участници:
Христина Георгиева,
старши бранд мениджър "Примиум марки" в "Загорка" АД
Георги Малчев,
управител на Xplora.bg
Огнян Попов,
основател и управител "Проспекто Груп" АД (broshura.bg)
Иван Стоев,
маркетинг директор на "Престиж 96"
Александър Гагов,
зам. управител на MediaS Com

Прогнозните анализи – новата жизнена енергия на ритейл индустрията Как и защо Mr. Bricolage България започна да ги използва и какво очаква да получи чрез тях

Марио Страхинов, ръководител направление Strategy и Digital услуги, Indeavr, България
11:20 – 11:45

       
12:20 – 12:45 В синхрон с "честотата" на най-вероятния ни потребител Маркетингови стратегии и комуникации, базирани на коефициента за маркетинговата сила на марките и психографски профили на потребителите

Росен Кутелов, основател и управител на "Прогрес консулт"

Големите данни са нищо без малките прозрения

Росен Терзиев, стратегически директор на Saatchi Brandworks
11:45 – 12:10
     
 
12:45 – 13:10 Как "да си отмъкнеш" място в социалните медии

Ангел Искрев, Digital Creative, All Channels

Дискусия: Big Data – какво представляват и знаем ли как да ги използваме

Модератор: Радослав Николов,
изпълнителен директор на SAP Labs, България

Участници: Андрей Евтимов,
изпълнителен директор, "Доверие Брико"
Али Пирзада, старши мениджър, лидер на услугите, свързани с корпоративни злоупотреби и бизнесспорове в "EY България"
Румен Желязков, бензиностанции "Газпром"
Христо Хаджичонев,  а4еveryone.com и др.
12:10 – 13:10
 
 
 
13:10 – 14:10 Обяд
Обяд
         
Втори панел
CONNECTED PARTNERS
Модератор: Христо Станев, управител на "Профи Мърчандайзинг"
  Втори панел
CONNECTED MARKETS
Модератор: Юлиян Михов, директор "Пазари, индустрии и бизнесразвитие", ЕY България
 

       
14:10 – 14:35 Как производителите могат да създадат решаващо конкурентно предимство когато доставят стоки за ритейлъри. Възможно ли е да се постигне пълна синхронизация, отговаряща на нуждите от двете страни на веригата за доставки?

Янив Динур, изпълнителен директор, Progressive Flow

България и световният ритейл

Иво Петров, международен ритейл консултант
14:10 – 14:35

   
 
14:35 – 15:00 "Лидл": устойчиво развитие на малки и средни български компании

Милена Драгийска, изпълнителен директор на "Лидл България"

Общото и различното между пазарите в Югоизточна Европа

Гергана Маринова, мениджър "Обслужване на клиенти", "Потребителски панел", GfK Bulgaria, Димитър Начев, Research Consultant, GfK Bulgaria
14:35 – 15:00

     
     
 
15:00 – 15:25 Рискове от неплащане в търговията: Случаят "Карфур"в България и Гърция

Милена Виденова, управител на "Кофас" за България

Румъния – предизвикателства на ритейл пазара

Флорин Фрасинеану, създател и мениджър на brandprivat.ro
15:00 – 15:25





15:25 – 15:50 Кафе пауза







15:50 – 16:15 Красота и функция - зависими бизнеси за архитектура и ритейл

арх. Гергана Милушева, основател и управител на архитектурно бюро Cityscape

Възможности и предизвикателства на трансграничните онлайн продажби – опитът на Еmag

Моника Чиоланел, мениджър развитие, International Marketplace, еMAG
15:50 – 16:15



 
16:15 – 16:40 Устойчивият бизнес - подходът на "Билла България"

Стоян Тачев, прокурист на "БИЛЛА България"

"Регионализиране" на местни марки vs "Локализиране" на глобални марки

Джак Адамис, мениджър "Бизнес развитие" в AdAlliance
16:15 – 16:40
     
 
16:40 – 17:40 Дискусия: Промени в данъчната среда за даряване на храни - рискове и възможности

Модератор: Десислава Николова,
главен икономист на Института за пазарна икономика

Участници: Цанка Миланова,
изпълнителен директор Българска хранителна банка
Милена Драгийска,
изпълнителен директор "Лидл България"
Антоанета Божинова, изпълнителен директор на Съюза на преработвателите на плодове и зеленчуци
Георги Симеонов, "Делойт България"
Емануил Паташев, генерален секретар, "Каритас България" 



Дискусия: Общият балкански пазар - мит или реалност

Модератор: Катя Димитрова,
собственик и управляващ съдружник, "Интерпартнерс Комюникейшънс", председател на Българската асоциация на ПР агениците (БАПРА)

Участници:

Eлена Герганова, 
член на съвета на директорите на "Гимел"
Венета Писарска, управител на Lesaffre за България
Здравко Минчев, съсобственик и мениджър бизнес развитие на сладкарници "Неделя"
Огнян Лахчев, Marketрlace мениджър в еMAG България
Павел Пенчев,
прокурист на "Еконт"



16:40 – 17:40

Участници, регистрирани за бизнес срещи

Бойка
Трайкова
Key account managerРоберт Бош ЕООД

Георги
Стоилов
Директрон направление "Нехранителни стоки"Кауфланд България

Evelina
Dimitrova
Research consultantGfK

Георги
Малчев
Управляващ съдружникXplora

От събитието

презентации & снимки