RiD 2013: А сега накъде?

- A +
Откъде би могъл да дойде растежът в потреблението и търговията през петата година от кризата? На този етап почти всички възможности, зависещи от бизнеса, изглеждат пребродени, опитани, а често и изчерпани. Съкращаваха се разходи, търсеше се ръст от органичен растеж на незаети ниши или ненаситени пазари. Променяха се рецептури. Предлагаха се всевъзможните промоции и стимули. Всичко това, за да бъде задържан потребителят.

Търговците искаха по-големи отстъпки на доставните цени. А производителите по-добри преференциални условия в търговските обекти. Търговците и доставчиците влязоха в "студена война". Напоследък обаче се забелязват и случаи на "разведряване" - съвместни проекти, отново в името на потребителите. Искаше се намеса на държавата. "Избухнаха" активности в точката на продажба. Както и продажбите по интернет.

Подходът към потребителите стана все по-прецизно таргетиран, офертите към тях - все по-персонализирани, а хората от бизнеса - все по-добри професионалисти.

Накъде обаче сега? Дали е възможен растеж при припознатия модел или нещо радикално трябва да се промени. Кои ще са перспективните модели и как ще изглежда търговията на утрешния ден. Какъв ще е магазинът на бъдещето. Каква ще е новата тоналност в отношенията търговци доставчици.

Накратко казано "А сега накъде?" е заглавието на конференцията Retail in Detail 2013 г., която сп. "Регал" и GfK Bulgaria организират съвместно през октомври.

Първите седем години на конференцията минаха. Затова и сега, през осмата, сме решили наред с презентациите и демонстрациите да наблегнем на дискусиите. Правим го и с надеждата, че диалогът в сектора е достигнал етапа, на който това е възможно да се случи.

Очакваме ви на Retail in Detail 2013 на 24 октомври в Sofia Event Center, мол "Парадайс"!

 

Участници, регистрирани за бизнес срещи

Малина
Данаилова
сътрудникСкин Дистрикт ООД

Даниела
Петкова
Мениджър Ключови Пазари Бързооборотни стокиGfK Bulgaria

Елена
Симеонова
Ръководител секторМЕТРО Кеш енд Кери

Ирена
Янкова
Account Manager RetailGfK Bulgaria

Retail In Detail 2011  

Производители в действие През 2011 г., в шестата поредна конференция Retail in Detail, погледнaхме на бизнеса с бързооборотни стоки в България предимно през призмата на производителите.

Retail In Detail 2010  

Верижна реакция Темата на петата конференция Retail in Detail бяха търговските вериги и верижната реакция в бизнеса с бързооборотни стоки, отключена от тяхната експанзия.

Retail In Detail 2009  

Реформ(ат)иране
Няма други времена, в които икономическата действителност да се променя така хазартно бързо, както в криза. В такива моменти един бизнес може светкавично да загуби, но може и да спечели.Всичко това изисква точна информация, пренагласа на съзнанието и бързи реакции.

Retail In Detail 2008  

Потребителите (са) новите професионалисти
Изговориха се потоци от думи и се изписаха реки от мастило за бурните промени в търговията на дребно в България през последните години. Дали обаче казахме достатъчно за потребителите, при които успоредно протичаше не по-малко впечатляваща революция.

Retail In Detail 2007  

Ефективни промоции
Ролята на промоциите в битката за клиенти, капаните на ценовите промоции и прехода от директен към POS маркетинг, бяха фокуса на презентациите на международните лектори. Използвайки примери, Корнел Мюлер (Unilever), Маркус Юрман (GfK Austria) и проф. д-р Бернд Халиер...

Retail In Detail 2006  

Европейски предизвикателства за търговията в България
На конференцията присъстваха над 140 участника – производители и доставчици на хранителни и нехранителни продукти, консултанти и маркетолози, независими търговци и представители на търговски вериги, дистрибутори...

От събитието

презентации & снимки

Генерален партньор

Основен партньор

Медийни партньори

Партньори

Още от Retail in Detail