Таргетирана реклама

onlineads.decrease onlineads.normal увеличи

Вид таргетиране Характеристика Оскъпяване
По ден от седмицата При избор на по-малко от 3 последователни дни +15% върху базовия CPM на избраната позиция
По часови пояс Излъчване на банери в определен часови пояс +50% върху базовия CPM на избраната позиция
IP Гео таргетиране Излъчване на банери на потребители по градове извън България +10% върху базовия CPM на избраната позиция
IP Гео таргетиране Излъчване на банери на потребители по градове в България (за София - до 30% от потребителите) +30% върху базовия CPM на избраната позиция
Таргетиране по социо-демография Излъчване на банери на потребители с конкретен социо - демографски профил +50% върху базовия CPM на избраната позиция
Синхронизация на банери Едновремено излъчване на два или повече рекламни формата +30% върху сумата от CPM на избраните позиции
Таргетиране по секции Излъчване на реклама в определени секции/страници извън дефинираните в тарифата +100% върху базовия CPM на избраната позиция
Frequency capping 1 Показване на реклама на Уникален потребител веднъж на ден
 
+30% върху базовия СРМ на избраната позиция
Frequency capping 2 и 3 Показване на реклама на Уникален потребител до 2 или 3 пъти на ден

 
+40% върху базовия СРМ на избраната позиция
Копромоция/Съвместна реклама Лого на втори рекламодател в банера +20% върху базовия CPM на избраната позиция
Копромоция/Съвместна реклама Продукт на втори рекламодател В зависимост от съотношението основен / допълнителен продукт в рекламата