Програма

- A +
  Р А Б О Т Н А П Р О Г Р А М А*
08:30-9:00 Регистрация
9:00-9:30 Откриване

Тенденции
  Програма B2C Програма B2B
  Панел 1.1 Макротенденции
Модератор: Десислава Желева,
Мениджър "Бързооборотни стоки и търговия" в GfK Bulgaria
Панел 2.1 Е-потребители
Модератор: Георги Малчев, съдружник в Ilyan.com
9:30-10:00 Да спечелим потребителя в чисто новия ред
Марк Йомънс, Партньор в Ernst & Young, Европа, Близкия Изток, Индия и Африка
Бързооборотните стоки - на един клик разстояние
Георги Мандичев, изследовател в GfK Bulgaria
10:00-10:30 Какво могат да ни разкажат макроикономическите и демографските индикатори за потребителското поведение и какво остава неказано
Рудолф Бретшнайдер, консултант и акционер в GfK Austria
Бъдещето на разплащанията  - потребителят ще избере
Красимира Райчева, мениджър на Visa Европа за България
10:30-11:00 Виж бъдещето! Преглед на основните тенденции, влияещи върху поведението на потребителите
Отилия Дьорнией, експерт потребителски проучвания, GfK
Как да организираме нашия дигитален маркетинг микс?
Александър Варов, консултант за дигитални медии и дигитален маркетинг
11:00-11:30 Мисията възможна чрез иновации и оптимални разходи
Ханс Ааге Йоргенсен, главен изпълнителен директор на AHT Group
(Презентация на генералния спонсор)
Превърнете мобилния телефон в мобилен портфейл - уникални решения за мобилна търговия и разплащания
Светослав Иванов, директор "Продажби" в "Целум България"
11:30-12:00 Кафе пауза и безнессрещи

Практики
  Програма B2C Програма B2B
  Панел 1.2 Купувачите в България
Модератор: Десислава Желева,
Мениджър "Бързооборотни стоки и търговия" в GfK Bulgaria
Панел 2.2 През призмата на бизнеса
Модератор: Юлиян Михов, старши мениджър "Данъчна политика", "Ърнст и Янг България"
12:00-12:30 Персперктивата на глокалните купувачи: Глобални идеи с местни приложения
Мартина Щайнбергер-Ворачек, вицепрезидент продажби на перилни и почистващи препарати, Henkel Централна и Източна Европа, Надежда Димитрова, мениджър търговски маркетинг, Henkel България
Международни тенденции при собствените марки
Жан-Жак Дюпа, президент на Axial Pacific
12:30-13:00 Какво прави българинът с разполагаемия си доход (Работно заглавие)
Кирил Бъчваров, директор "Обслужване и удовлетвореност на клиентите", УниКредит Булбанк
Успешно управление на марките, за да оцелеят и просперират в рецесията, евтино и ефективно
Гордън Чезарео, творчески директор,
Design Board
13:00-13:30 Образа на веригите за бързооборотни стоки в българските традиционни и социални медии
Мартин Милиев, мениджър "Проекти" в Perceptica Media Research
Потребление и управление в условията на криза
Васил Мирчев, председател на Съвета на директорите на "ВМ Финанс Груп"
13:30-14:30 Обяд
  Панел 1.3 В точката на продажба
Модератор: Деница Пинтева, маркетинг мениджър България, "Фикосота Синтез"
Панел 2.3 Регулации
Модератор: Борис Смолянов, Мениджър/Адвокат, Адвокатско съдружие "Ърнст и Янг"
14:30-15:00 Къде пазаруват потребителите - пътят към покупката
Вайос Диморагас, изпълнителен директор на Nielsen Bulgaria
Сила на купувача - кога и защо може да доведе до нарушения на лоялната конкуренцията на пазара?
Христина Данчева, Charles River Associates, и Десислава Фесенко, CMS Reich-Rohrwig Hainz
15:00-15:30 Пазаруването в дигиталния и пост-дигиталния свят
Джон Райън, редактор "Магазини" в британското списание Retail Week
Случаят на КЗК "Търговски вериги" - представяне и изводи за конкурентната среда в сектора на модерната търговия в България
Дарин Станков, директор "Антитръст и концентрации" в КЗК
15:30-16:00 Как програмата за трафик може да повлияе върху клиентското преживяване в магазина
Оливър Бук, директор "Изследвания", ShopperTrak
Въпроси и отговори
16:00-16:30 Пауза
16:30-18:00 Обяваване на резултатите от проучването-класация "Най-голeмите корпоративни дарители сред търговските вериги"
"Кемпински хотел Зографски"
  * Възможни са размествания и допълвания. След като програмата бъде финализирана, хората, записали се само за един панел, ще имат възможност да направят корекция в изобра си, ако желаят.

Участници, регистрирани за бизнес срещи

Пламен
Моллов
председателНЛВК

Силвия
Иванова
Мениджър Ключови клиентиАгива ООД

Георги
Панайотов
Мениджър търговски екипФАМИЛЕКС ООД

Мариян
Таков
финансист"Сторко Трейд енд Дистрибюшън"ЕООД

Retail In Detail 2011  

Производители в действие През 2011 г., в шестата поредна конференция Retail in Detail, погледнaхме на бизнеса с бързооборотни стоки в България предимно през призмата на производителите.

Retail In Detail 2010  

Верижна реакция Темата на петата конференция Retail in Detail бяха търговските вериги и верижната реакция в бизнеса с бързооборотни стоки, отключена от тяхната експанзия.

Retail In Detail 2009  

Реформ(ат)иране
Няма други времена, в които икономическата действителност да се променя така хазартно бързо, както в криза. В такива моменти един бизнес може светкавично да загуби, но може и да спечели.Всичко това изисква точна информация, пренагласа на съзнанието и бързи реакции.

Retail In Detail 2008  

Потребителите (са) новите професионалисти
Изговориха се потоци от думи и се изписаха реки от мастило за бурните промени в търговията на дребно в България през последните години. Дали обаче казахме достатъчно за потребителите, при които успоредно протичаше не по-малко впечатляваща революция.

Retail In Detail 2007  

Ефективни промоции
Ролята на промоциите в битката за клиенти, капаните на ценовите промоции и прехода от директен към POS маркетинг, бяха фокуса на презентациите на международните лектори. Използвайки примери, Корнел Мюлер (Unilever), Маркус Юрман (GfK Austria) и проф. д-р Бернд Халиер...

Retail In Detail 2006  

Европейски предизвикателства за търговията в България
На конференцията присъстваха над 140 участника – производители и доставчици на хранителни и нехранителни продукти, консултанти и маркетолози, независими търговци и представители на търговски вериги, дистрибутори...

От събитието

презентации & снимки

Генерален партньор

Медийни партньори