Как се променя ТВ рекламата в дигиталната ера

- A +

От събитието

презентации & снимки
ЗАЩО ТЕМАТА Е ВАЖНА:
Секторът на бързооборотните стоки е един от водещите рекламодатели на българския медиен пазар. Интеграцията на традиционните аудио-визуални медии с онлайн пространството става все по-интензивна. Медийните групи разширяват обхвата си и интегрират телевизия с онлайн медии. Телевизионното пространство дава максимално покритие на комуникационните кампании, но необходимостта от точно таргетиране на посланията все повече насочва кампаниите в интернет.

АКТУАЛНИ ВЪПРОСИ,
на които ще предложим отговори:
- Намалява ли влиянието на телевизията като медиа?
- Какви са новите ефективни формати за ТВ реклама?
- Как да адаптирате стандартните формати към онлайн?
- Кои техники са приложими и кои не?
- Какви са новите форми на поднасяне на онлайн съдържание?
- Как да следим аудиторията си в интернет?
- Как да я провокираме към интеракция?

КАКВО ЩЕ НАУЧИТЕ:
На семинара ще получите актуални данни от медийния пазар, ще научите приложими техники и стратегии за планиране на медийна кампании така, че всяка вложена единица от вашия бюджет да носи възрващаемост, както и инструменти за измерване на ефективността от вложените бюджети.

ЦЕЛЕВА АУДИТОРИЯ:
Семинарът е насочен към маркетинг директори, търговски директори, предприемачи / собственици на среден към голям бизнес

Ако планирате интегрирана комуникационна кампания – ще разберете как да постигнете максимален ефект на единица вложен бюджет. Ако вече имате такава – ще "сверите часовника" си с експерти в бранша дали я управлявате правилно или как бихте могли да я подобрите.