Лектори

Ким Мьолер Ким Мьолер

Управляващ директор на  Oxford Leadership Academy, Дания
Д-р Ким Мьолер е управляващ директор на Oxford Leadership в Дания и председател на Oxford Group.
Той е много уважаван стратег и изследовател, работил в Copenhagen Business School. Основната концепция в неговата консултантска практика е изграждането на Доверие – Доверие между мениджмънта и персонала за подобряване на представянето и увеличаване на удовлетворението на служителите; Доверие между компаниите за насърчаване на сътрудничеството, синергията и повишаване на конкурентноспособността; Доверие между компании и акционери за подпомагане на устойчивото развитие в различни региони и страни.

Д-р Мьолер е автор на редица бестселъри и е изключително търсен лектор в международни конференции.

Ким Мьолер завършва Университета в Копенхаген през 1980 г. (магистратура по политически науки) и получава докторската си степен през 1986 г. от Copenhagen Business School. През 1985 г. на д-р Мьолер е присъден Tietgen Gold Medal като изтъкнат изследовател в областта на международната икономика и стратегическото планиране.

Ким Мьолер е оглавявал частен тинк-танк ( Strategic Forum 1993-1995), участвал е в много управителни съвети и е бил президент за Европа на Great Place to Work Institute.






.

Свенд Ласен Свенд Ласен

Ръководител Проекти, Бостън Консултинг Груп, Дюселдорф
Д-р Свенд Ласен се присъединява към офиса на Бостън Консултинг Груп в Дюселдорф през 2005 година. Той е ключов член на практическите групи "Организация" и "Енергия и околна среда". Има богат опит с организации в сферата на енергията и промишлените стоки.

Опит с проекти
- Управление на проект за глобално HR проучване "Създаване на предимство за хората 2010" ("Creating People Advantage 2010") в повече от 100 страни
- Създаване на корпоративен център и център за съвместни услуги за промишлен конгломерат
- Преструктуриране на управленските функции на компания за производство на енергия
- Проектиране на веригата за доставки и организацията на изпълнението/дейността за клиент в сферата на химическите продукти
- Прогнозиране на бизнес казуси и планиране на внедряването на интегрирана HR система в голяма енергийна и комунална компания
- Tрансформиране на функционирането на HR структурата в специализирана компания за химикали (управление, структури, процеси, електронен HR)
- Разработване на стратегия за растеж и развитие за всички важни етапи по веригата на производство за голяма немска енергийна и комунална компания
- Подготвяне продажбата на голяма обучителна компания, включително реструктурирането и реализирането на потенциала за съхранение
- Преструктуриране функциите на HR услугите в европейска енергийна и комунална компания

Образование: Технически университет в Аахен (докторска степен по машинно инженерство), Технически университет в Дрезден (диплома по бизнес и инженерство), Университетът на Уелс Swansea/ Обединено кралство (международен бизнес мениджмънт)

Евън Болстад Евън Болстад

Управляващ директор на Норвежката HR Асоциация
Евън Болстад е управляващ директор на HR Norge, Норвежката HR асоциация. Завършил е Военноморската академия, магистър е по Бизнес администрация и е изучавал трудово право и лидерство. Евън е изключително търсен лектор и коментатор и води собствена колонка в най-големия бизнес вестник в Норвегия. Участвал е в управлението на няколко организации, сред които Европейската асоциация за управление на персонала (EAPM) и Норвежката дирекция по труда.

.

Полина Нинова Полина Нинова

Специалист "Бизнес услуги" в Байер България
Полина Нинова заема длъжността специалист "Бизнес услуги" в Байер България. В компанията работи почти 2 години, като преди това е работила в Сименс България. През 2006 година тя защитава Магистърска степен по Международна икономика в Университета по икономика и право в Берлин, Германия, а след това работи в Националната агенция за чуждестранни инвестиции към Министерството на икономиката в Берлин, отдел "Финанси, Право и Проучвания". Полина Нинова е получила бакалавърската си степен в Унивеситета за национално и световно стопанство, София.

Десислава Лашкова Десислава Лашкова

Директор "Човешки ресурси", Ситибанк
Десислава Лашкова се занимава с човешки ресурси от началото на 2004г. Започва като служител,  а по късно става Старши служител в отдел "Човешки ресурси" на ИНГ Банк Н.В. – клон София.  Преди това е работила като Началник отдел "Операции с ценни книжа", както и на други длъжности в същата банка, където има над 11 години стаж. От януари 2008 е Директор "Човешки ресурси" в Ситибанк Н.А. – клон София. Включва се във вътрешна академия за обучение на обучители по лидерски умения, която завършва успешно. Сертифицирана по системата за 360 градусова оценка на PDI – Profilor. Вярва в ученето през целия живот и е благодарна, че работата в организации като Сити предоставя големи възможности в тази посока. Динамиката и стремежът към непрекъснато подобрение изискват бързо учене, изпреварване на промените и адаптиране на глобалните формати към местните условия.  Завършила е английска филология в СУ "Св. Климент Охридски" през 1995г., а през октомври 2007 завършва магистратура по Управление и развитие на човешките ресурси към Нов български университет.