Програма

- A +
  Р А Б О Т Н А П Р О Г Р А М А*
08:30-9:00 Регистрация
9:00-9:30 Откриване

Тенденции
  Програма B2C Програма B2B
  Панел 1.1 Макротенденции
Модератор: Десислава Желева,
Мениджър "Бързооборотни стоки и търговия" в GfK Bulgaria
Панел 2.1 Е-потребители
Модератор: Георги Малчев, съдружник в Ilyan.com
9:30-10:00 Да спечелим потребителя в чисто новия ред
Марк Йомънс, Партньор в Ernst & Young, Европа, Близкия Изток, Индия и Африка
Бързооборотните стоки - на един клик разстояние
Георги Мандичев, изследовател в GfK Bulgaria
10:00-10:30 Какво могат да ни разкажат макроикономическите и демографските индикатори за потребителското поведение и какво остава неказано
Рудолф Бретшнайдер, консултант и акционер в GfK Austria
Бъдещето на разплащанията  - потребителят ще избере
Красимира Райчева, мениджър на Visa Европа за България
10:30-11:00 Виж бъдещето! Преглед на основните тенденции, влияещи върху поведението на потребителите
Отилия Дьорнией, експерт потребителски проучвания, GfK
Как да организираме нашия дигитален маркетинг микс?
Александър Варов, консултант за дигитални медии и дигитален маркетинг
11:00-11:30 Мисията възможна чрез иновации и оптимални разходи
Ханс Ааге Йоргенсен, главен изпълнителен директор на AHT Group
(Презентация на генералния спонсор)
Превърнете мобилния телефон в мобилен портфейл - уникални решения за мобилна търговия и разплащания
Светослав Иванов, директор "Продажби" в "Целум България"
11:30-12:00 Кафе пауза и безнессрещи

Практики
  Програма B2C Програма B2B
  Панел 1.2 Купувачите в България
Модератор: Десислава Желева,
Мениджър "Бързооборотни стоки и търговия" в GfK Bulgaria
Панел 2.2 През призмата на бизнеса
Модератор: Юлиян Михов, старши мениджър "Данъчна политика", "Ърнст и Янг България"
12:00-12:30 Персперктивата на глокалните купувачи: Глобални идеи с местни приложения
Мартина Щайнбергер-Ворачек, вицепрезидент продажби на перилни и почистващи препарати, Henkel Централна и Източна Европа, Надежда Димитрова, мениджър търговски маркетинг, Henkel България
Международни тенденции при собствените марки
Жан-Жак Дюпа, президент на Axial Pacific
12:30-13:00 Какво прави българинът с разполагаемия си доход (Работно заглавие)
Кирил Бъчваров, директор "Обслужване и удовлетвореност на клиентите", УниКредит Булбанк
Успешно управление на марките, за да оцелеят и просперират в рецесията, евтино и ефективно
Гордън Чезарео, творчески директор,
Design Board
13:00-13:30 Образа на веригите за бързооборотни стоки в българските традиционни и социални медии
Мартин Милиев, мениджър "Проекти" в Perceptica Media Research
Потребление и управление в условията на криза
Васил Мирчев, председател на Съвета на директорите на "ВМ Финанс Груп"
13:30-14:30 Обяд
  Панел 1.3 В точката на продажба
Модератор: Деница Пинтева, маркетинг мениджър България, "Фикосота Синтез"
Панел 2.3 Регулации
Модератор: Борис Смолянов, Мениджър/Адвокат, Адвокатско съдружие "Ърнст и Янг"
14:30-15:00 Къде пазаруват потребителите - пътят към покупката
Вайос Диморагас, изпълнителен директор на Nielsen Bulgaria
Сила на купувача - кога и защо може да доведе до нарушения на лоялната конкуренцията на пазара?
Христина Данчева, Charles River Associates, и Десислава Фесенко, CMS Reich-Rohrwig Hainz
15:00-15:30 Пазаруването в дигиталния и пост-дигиталния свят
Джон Райън, редактор "Магазини" в британското списание Retail Week
Случаят на КЗК "Търговски вериги" - представяне и изводи за конкурентната среда в сектора на модерната търговия в България
Дарин Станков, директор "Антитръст и концентрации" в КЗК
15:30-16:00 Как програмата за трафик може да повлияе върху клиентското преживяване в магазина
Оливър Бук, директор "Изследвания", ShopperTrak
Въпроси и отговори
16:00-16:30 Пауза
16:30-18:00 Обяваване на резултатите от проучването-класация "Най-голeмите корпоративни дарители сред търговските вериги"
"Кемпински хотел Зографски"
  * Възможни са размествания и допълвания. След като програмата бъде финализирана, хората, записали се само за един панел, ще имат възможност да направят корекция в изобра си, ако желаят.

Участници, регистрирани за бизнес срещи

Мирослав
Михайлов
продуктов мениджърНатурпродукт

Иван
Рангелов
Мениджър развитие Ключови клиенти"Каменица" АД

Георги
Георгиев
Анализатор пазарни проучванияНестле България

Евгения
Гелева
Продуктов мениджър/ Brand Manager"Победа" АД

Retail In Detail 2011  

Производители в действие През 2011 г., в шестата поредна конференция Retail in Detail, погледнaхме на бизнеса с бързооборотни стоки в България предимно през призмата на производителите.

Retail In Detail 2010  

Верижна реакция Темата на петата конференция Retail in Detail бяха търговските вериги и верижната реакция в бизнеса с бързооборотни стоки, отключена от тяхната експанзия.

Retail In Detail 2009  

Реформ(ат)иране
Няма други времена, в които икономическата действителност да се променя така хазартно бързо, както в криза. В такива моменти един бизнес може светкавично да загуби, но може и да спечели.Всичко това изисква точна информация, пренагласа на съзнанието и бързи реакции.

Retail In Detail 2008  

Потребителите (са) новите професионалисти
Изговориха се потоци от думи и се изписаха реки от мастило за бурните промени в търговията на дребно в България през последните години. Дали обаче казахме достатъчно за потребителите, при които успоредно протичаше не по-малко впечатляваща революция.

Retail In Detail 2007  

Ефективни промоции
Ролята на промоциите в битката за клиенти, капаните на ценовите промоции и прехода от директен към POS маркетинг, бяха фокуса на презентациите на международните лектори. Използвайки примери, Корнел Мюлер (Unilever), Маркус Юрман (GfK Austria) и проф. д-р Бернд Халиер...

Retail In Detail 2006  

Европейски предизвикателства за търговията в България
На конференцията присъстваха над 140 участника – производители и доставчици на хранителни и нехранителни продукти, консултанти и маркетолози, независими търговци и представители на търговски вериги, дистрибутори...

От събитието

презентации & снимки

Генерален партньор

Медийни партньори