| 8.30-9.00 |
Регистрация |
| 9.00-9.30 |
Актуални тенденции и най-добри практики в програмите за лоялност |
| |
Лектор: Крис Джейкъбс, консултант програми за лоялност и CRM |
| 9.30-10.00 |
Емоционална лоялност и балансиран подход: добри практики и примери от водещи програми за лоялни клиенти |
| |
Лектор: Али Пирзада, старши мениджър в "Ърнст и Янг Одит" |
| 10.00-10.30 |
Игрови елементи в програмите за лоялност – защо работят и как да ги прилагате успешно? |
| |
Лектор: Христо Радичев, управител "Медияпост Хит Мейл" |
| 10.30-11.00 |
Кафе пауза |
| 11.00-11.30 |
Как да направим "фина настройка" на програмата за лоялност? |
| |
Лектор: Георги Янков, управляващ партньор в Еxplicato |
| 11.30-12.00 |
Успешната формула на банковите програми за лоялност |
| |
Лектор: Веселина Маркова, мениджър "Маркетинг и продуктово развитие", направление "Банкиране на дребно", Alpha Bank България |
| 12.00-12.30 |
Превръща ли се маркетингът в софтуер? |
| |
Лектор: Емилиян Енев, управител на Mobiworx.eu |
| 12.30-13.30 |
Обяд |
| 13.30–14.00 |
Защо създаваме лоялна програма... или как да преминен към клиентско-центричен бизнес модел |
| |
Лектор: Георги Сердаров, управляващ директор, Rezzo.bg |
| 14.00-14.30 |
"Мания" за лоялни клиенти |
| |
Лектор: Виргиния Чолакова, маркетинг мениджър, "Мания тийм интернешънъл" |
| 14.30-15.00 |
Програмата за лоялност и приложението ѝ в директния маркетинг |
| |
Лектор: Весела Велинова, Уеб и CRM мениджър в Decathlon |
| |