Програма

- A +
08:45 - 9:15 Регистрация и кафе

Зала "Алфа"   Зала "Гама"
         
9:15 – 9:30 Откриване
 
     
 
Първи панел
CONNECTED CONSUMERS
  Първи панел
CONNECTED CONSUMERS
 
     
 
9:30 – 10:00 Свързаният потребител

Мирослава Георгиева, ръководител дивизия "Потребителски преживявания, GfK Bulgaria

Следващата вълна иновации в търговията

Любомир Чолаков, генерален мениджър на еCommera Linked by Isobar за България
09:30 – 10:00
     
 
10:00 – 10:25 Създаване на уникално клиентско преживяване чрез персонализирано клиентско пътешествие

Орлин Дочев, управляващ партньор в Next Consult

Географията има значение: Подходи, методи и приложения на геомаркетинговите изследвания

доц. д-р Стелиян Димитров, преподавател СУ "Св.Климент Охридски"
10:00 – 10:25

   
 
10:25 – 10:50 Ритейл успехът в дигиталната икономика

Никос Кабанопулос, генерален мениджър на Visa за Гърция, България и Кипър

Всяко решение има значение: Изследвания с виртуално пазаруване

Ирена Янкова, мениджър "Търговски вериги", GfK Bulgaria
10:25 – 10:50

 
 
10:50 – 11:20 Кафе пауза
Кафе пауза


 
 
11:20 – 12:20 Дискусия: Как да влияем върху все по-свързаните потребители - възможности на различните канали в маркетинг микса

Модератор: Емилия Стефанова, управляващ директор и партньор в All Channels

Участници:
Христина Георгиева,
старши бранд мениджър "Примиум марки" в "Загорка" АД
Георги Малчев,
управител на Xplora.bg
Огнян Попов,
основател и управител "Проспекто Груп" АД (broshura.bg)
Иван Стоев,
маркетинг директор на "Престиж 96"
Александър Гагов,
зам. управител на MediaS Com

Прогнозните анализи – новата жизнена енергия на ритейл индустрията Как и защо Mr. Bricolage България започна да ги използва и какво очаква да получи чрез тях

Марио Страхинов, ръководител направление Strategy и Digital услуги, Indeavr, България
11:20 – 11:45

       
12:20 – 12:45 В синхрон с "честотата" на най-вероятния ни потребител Маркетингови стратегии и комуникации, базирани на коефициента за маркетинговата сила на марките и психографски профили на потребителите

Росен Кутелов, основател и управител на "Прогрес консулт"

Големите данни са нищо без малките прозрения

Росен Терзиев, стратегически директор на Saatchi Brandworks
11:45 – 12:10
     
 
12:45 – 13:10 Как "да си отмъкнеш" място в социалните медии

Ангел Искрев, Digital Creative, All Channels

Дискусия: Big Data – какво представляват и знаем ли как да ги използваме

Модератор: Радослав Николов,
изпълнителен директор на SAP Labs, България

Участници: Андрей Евтимов,
изпълнителен директор, "Доверие Брико"
Али Пирзада, старши мениджър, лидер на услугите, свързани с корпоративни злоупотреби и бизнесспорове в "EY България"
Румен Желязков, бензиностанции "Газпром"
Христо Хаджичонев,  а4еveryone.com и др.
12:10 – 13:10
 
 
 
13:10 – 14:10 Обяд
Обяд
         
Втори панел
CONNECTED PARTNERS
Модератор: Христо Станев, управител на "Профи Мърчандайзинг"
  Втори панел
CONNECTED MARKETS
Модератор: Юлиян Михов, директор "Пазари, индустрии и бизнесразвитие", ЕY България
 

       
14:10 – 14:35 Как производителите могат да създадат решаващо конкурентно предимство когато доставят стоки за ритейлъри. Възможно ли е да се постигне пълна синхронизация, отговаряща на нуждите от двете страни на веригата за доставки?

Янив Динур, изпълнителен директор, Progressive Flow

България и световният ритейл

Иво Петров, международен ритейл консултант
14:10 – 14:35

   
 
14:35 – 15:00 "Лидл": устойчиво развитие на малки и средни български компании

Милена Драгийска, изпълнителен директор на "Лидл България"

Общото и различното между пазарите в Югоизточна Европа

Гергана Маринова, мениджър "Обслужване на клиенти", "Потребителски панел", GfK Bulgaria, Димитър Начев, Research Consultant, GfK Bulgaria
14:35 – 15:00

     
     
 
15:00 – 15:25 Рискове от неплащане в търговията: Случаят "Карфур"в България и Гърция

Милена Виденова, управител на "Кофас" за България

Румъния – предизвикателства на ритейл пазара

Флорин Фрасинеану, създател и мениджър на brandprivat.ro
15:00 – 15:25





15:25 – 15:50 Кафе пауза







15:50 – 16:15 Красота и функция - зависими бизнеси за архитектура и ритейл

арх. Гергана Милушева, основател и управител на архитектурно бюро Cityscape

Възможности и предизвикателства на трансграничните онлайн продажби – опитът на Еmag

Моника Чиоланел, мениджър развитие, International Marketplace, еMAG
15:50 – 16:15



 
16:15 – 16:40 Устойчивият бизнес - подходът на "Билла България"

Стоян Тачев, прокурист на "БИЛЛА България"

"Регионализиране" на местни марки vs "Локализиране" на глобални марки

Джак Адамис, мениджър "Бизнес развитие" в AdAlliance
16:15 – 16:40
     
 
16:40 – 17:40 Дискусия: Промени в данъчната среда за даряване на храни - рискове и възможности

Модератор: Десислава Николова,
главен икономист на Института за пазарна икономика

Участници: Цанка Миланова,
изпълнителен директор Българска хранителна банка
Милена Драгийска,
изпълнителен директор "Лидл България"
Антоанета Божинова, изпълнителен директор на Съюза на преработвателите на плодове и зеленчуци
Георги Симеонов, "Делойт България"
Емануил Паташев, генерален секретар, "Каритас България" 



Дискусия: Общият балкански пазар - мит или реалност

Модератор: Катя Димитрова,
собственик и управляващ съдружник, "Интерпартнерс Комюникейшънс", председател на Българската асоциация на ПР агениците (БАПРА)

Участници:

Eлена Герганова, 
член на съвета на директорите на "Гимел"
Венета Писарска, управител на Lesaffre за България
Здравко Минчев, съсобственик и мениджър бизнес развитие на сладкарници "Неделя"
Огнян Лахчев, Marketрlace мениджър в еMAG България
Павел Пенчев,
прокурист на "Еконт"



16:40 – 17:40

Участници, регистрирани за бизнес срещи

Mario
Strahinov
Head of Strategy and Digital ServicesIndeavr

Христо
Станев
УправителПрофи Мърчандайзинг Груп ЕАД

Десислава
Николова
главен икономистИнститут за пазарна икономика

Лили
Грозданова
Директор направление "Сухи храни"Кауфланд България

От събитието

презентации & снимки