ПРОГРАМА
Програма Тенденции | Програма Практики | |
зала София 2 | зала София 3 | |
09:00-9:30 | Регистрация | |
09:30-10:00 | Откриване Елица Ангелова, изпълнителен директор на "Икономедиа" Светослав Славов, управител на GfK Bulgaria |
Откриване Елица Ангелова, изпълнителен директор на "Икономедиа" Светослав Славов, управител на GfK Bulgaria |
10:00-11:30 | Първи панел | Първи панел |
Стратегии на развитие на търговските вериги модератор Димитрина Иванчева, старши консултант бързооборотни стоки и услуги, Stanton Chase International Bulgaria |
Регулации модератор Боряна Бъчварова, главен редактор, сп. "Регал" |
|
Възходът на хард дискаунтърите: Възможни сценарии за отговор от страна на българските търговци на дребно Матиас Куек, директор проучвания Planet Retail |
Конкурентно-правни аспекти на отношенията между търговските вериги и доставчиците им Кирил Пангелов, директор на дирекция "Правни анализи и политика на конкуренцията" в КЗК Надежда Цветкова, старши експерт в дирекция "Правни анализи и политика на конкуренцията" в КЗК |
|
Нарастващата роля на въпросите за качеството и на диференцирания подход към клиентите Ян Жак, директор "Снабдяване" и член на Борда на директорите на "Метро кеш енд кери България" |
Европейски практики в областта на конкурентното право и тяхното приложение в България Анна Ризова-Клег, управляващ партньор в адвокатско дружество "Ризова и партньори", част от DLA Piper |
|
Растеж на веригите чрез различни търговски формати Николай Нешев, изпълнителен директор на "Пикадили" |
Представяне на Асоциацията за модерна търговия Андрей Евтимов, член на УС на Асоциацията за модерна търговия и изпълнителен директор на "Доверие Брико" |
|
11:30-12:00 | Кафе пауза - зала София 1 и конгресно фоайе | |
12:00-13:30 | Втори панел | Втори панел |
Експанзия на търговските вериги модератор Боряна Младенова, старши мениджър консултантски услуги, PricewaterhouseCoopers Bulgaria |
Сигурност на храните модератор Боряна Бъчварова, главен редактор, сп. "Регал" |
|
Какво да очакваме от "верижната реакция" – уроци от ЦИЕ Д-р Томаш Красни, управляващ директор, GfK - Австрия |
Функции на бъдещата Българска агенция по безопасност на храните д-р Венцeслава Тасева, директор на дирекция "Здравеопазване на животните и безопасност на храните" в МЗХ |
|
Тенденции във финансовото и пазарното представяне на веригите за бързооборотни стоки в България Владимир Чириков, мениджър пазарни проучвания и отраслови анализи в ИКАП - България |
Проектът за "Хранителна банка" в България Марина Бракалова, изпълнителен директор на ФОРА-Фондация за общностно развитие Мая Калчева, координатор на Форум хранителни банки |
|
Дигитализиране на търговските процеси с eFaktura.bg Вергиния Коларска, началник на отдел "Маркетинг и продажби" в "БОРИКА - БАНКСЕРВИЗ" АД |
Как да представим биопродуктите в магазините - опитът в Европа и в България Петър Петров, Асоциация на биотърговците в България |
|
13:30-14:30 | Обяд - зала София 1 и конгресно фоайе | |
14:30-16:00 | Трети панел | Трети панел |
Взаимодействие на доставчиците и търговските вериги модератор Димитрина Иванчева, старши консултант бързооборотни стоки и услуги, Stanton Chase International Bulgaria |
Работни инструменти 1 модератор Владислав Колев, Consumer Tracking, GfK Bulgaria |
|
Да работим заедно, за да отговорим на нуждите на потребителя/купувача по-добре, по-бързо, при по-малко разходи и по устойчив начин Матеуш Борута, управляващ директор, ECR-Полша |
Програмата за лоялни клиенти като маркетингов инструмент: как доставчиците могат да разберат кои 50% от маркетинговите пари работят Георги Божидаров, kонсултант проект "Маркетингови справки", ЦБА АМ |
|
Предизвикателството на мениджмънта на категорията Парис Галанис, бизнес консултант за мърчандайзингови услуги за Европа в Nielsen |
Обслужването в супермаркети в България през погледа на тайните клиенти Диньо Маджаров, директор "Изследвания" в Market Eyes |
|
Отношенията между търговци на дребно и производители - диалогичният процес на управление на категориите може да съживи пазарните резултати Алфонсо Саиз Аранда, глобален директор за Carrefour в The Coca-Cola Company |
Нови практики при програмите за лоялност - в отговор на променящите се клиенти. Орлин Дочев, управител "Некст Консулт" ЕООД |
|
16:00-16:30 | Кафе пауза - зала София 1 и конгресно фоайе | |
16.30-18.00 | Четвърти панел | Четвърти панел |
Реакции на потребителите модератор Боряна Младенова, старши мениджър консултантски услуги, PricewaterhouseCoopers Bulgaria |
Работни инструменти 2 модератор Владислав Колев, Consumer Tracking, GfK Bulgaria |
|
Новата пазарна среда и факторите за избор на търговски обект Джордж Христодолидес, директор потребителски изследвания за Централна и Източна Европа в MEMRB |
Мениджмънтът на категориите в действие Васил Присадашки, мениджър "Управление на категориите" в "Кока Кола ХБК България" |
|
Преходът от купуване към преживяване в пазаруването Десислава Желева, директор изследователско направление в GfK Bulgaria |
Как да комбинираме комуникационните канали, за да постигнем по-добър ефект Христо Радичев, управител на компанията за директен маркетинг "Медиапост Хит Мейл" |
Участници, регистрирани за бизнес срещи
Ивелина
ТрайковаРъководител отдел ПромишленЗахарни заводи АД
Георги
МандаджиевМаркетинг директор КОМПАС ООД
Христо
СтаневОперативен ДиректорПРОФИ Мърчандайзинг ООД
Цветан
Йордановуправител"Майнинг" ООД
Retail In Detail 2009 
Реформ(ат)иране
Няма други времена, в които икономическата действителност да се променя така хазартно бързо, както в криза. В такива моменти един бизнес може светкавично да загуби, но може и да спечели.Всичко това изисква точна информация, пренагласа на съзнанието и бързи реакции.
Retail In Detail 2008 
Потребителите (са) новите професионалисти
Изговориха се потоци от думи и се изписаха реки от мастило за бурните промени в търговията на дребно в България през последните години. Дали обаче казахме достатъчно за потребителите, при които успоредно протичаше не по-малко впечатляваща революция.
Retail In Detail 2007 
Ефективни промоции
Ролята на промоциите в битката за клиенти, капаните на ценовите промоции и прехода от директен към POS маркетинг, бяха фокуса на презентациите на международните лектори. Използвайки примери, Корнел Мюлер (Unilever), Маркус Юрман (GfK Austria) и проф. д-р Бернд Халиер...
Retail In Detail 2006 
Европейски предизвикателства за търговията в България
На конференцията присъстваха над 140 участника – производители и доставчици на хранителни и нехранителни продукти, консултанти и маркетолози, независими търговци и представители на търговски вериги, дистрибутори...