Регистрация

2007

Българските издатели в "Икономедиа" АД изкупуват обратно акциите си от Verlagsgruppe Handelsblatt

 Иво Прокопиев и Филип Харманджиев изкупуват дяловете на Verlagsgruppe Handelsblatt и стават 100% собственици на "Икономедиа" АД. Промяната в собствеността ще се отрази върху плановете за развитие на групата фирми "Икономедиа". След сделката няма ограничение на областите в които "Икономедиа" инвестира, включително и в електронни медии и външна реклама. Основен приоритет стават интернет проектите.

2007

"Икономедиа" става собственик на 60% от "София Ехо Медиа"

2007 година - Компанията закупува специализирания онлайн каталог за закони, подзаконови нормативни актове и практически съвети в областта на счетоводството www.odit.info .
 По-късно същата година Икономедиа става собственик на 60% от "София Ехо Медиа", с което прибавя към портфолиото си две специализирани издания на английски език – седмичника "Sofia Echo" и месечното списание за недвижими имоти "PropertyWise", както и на три уебсайта – www.sofiaecho.com, www.PropertywiseBulgaria.com и www.expatinbulgaria.com.
 

2006

"Икономедиа" АД купува "IDG България" ЕООД

Българската група за бизнес медии става 100% собственик на компанията, която издава вестник Computerworld, списанията PC World, CIO, Digital World и Network World. Името на новата компания е ICT Media. Заедно с печатните издания на IDG България, Икономедиа става собственик на портала за нови технологии www.idg.bg .

2005

Verlagsguppe Handelsblatt купува 50% от АИИ - създадена е нова компания - "Икономедиа" АД

Изданията на АИИ стават част от семейството на Verlagsguppe Handelsblatt GmbH. Новата компания се казва "Икономедиа" АД, в нея 50% са собственост на Verlagsguppe Handelsblatt и 50% на АИИ. "Икономедиа" АД е втората по големина издателска група в България и най-голямата компания за бизнес медии в страната. 
 

2002

"АИИ" и "Ханделсблат"

"АИИ" подписва договор за сътрудничество с германската група за бизнес медии "Ханделсблат". Двете издателства обменят новини и информация. АИИ получава правото да използва ноу-хау по редакционните и технически въпроси, както и за рекламата, маркетинга и графичния дизайн.

2001

Излиза първият брой на вестник "Дневник"

Новото издание на АИИ се печата в broadsheet формат. Това е форматът на качествената световна преса, на която "Дневник" се стреми да бъде представител в България. Дневник е национален всекидневник, който посвещава 16 страници на бизнеса - "Компании и финанси" е най-голямата бизнес секция в български вестник.

1993

АИИ започва да издава "Капитал Прес"

Създадена е "Агенция за инвестиционна информация" ООД (АИИ), съдружници в която са Иво Прокопиев (първият главен редактор на вестника) и Филип Харманджиев (първият директор). Започва да излиза вестник "Капитал", който бързо набира влияние и се превръща в медиата на хората, които взимат решения. Средната възраст на екипа, който започва да издава "Капитал" през 1993 година е 24,6 години.