Работна програма

- A +
П Р О Г Р А М А
  Програма Тенденции

 
Програма Практики

Модератор:
Емануил Тотев, старши мениджър транзакции и преструктуриране "КПМГ България"
Допълнителна програма

начало: 13:00
край: 16:30

 
9:00-9:30  
                           Регистрация
9:30-10:00   
                           Откриване
 
 
 
 
 
 
10:00-12:00 Панел 1:
ГЛОБАЛНИ И
РЕГИОНАЛНИ ТЕНДЕНЦИИ


Модератор:
Кирил Хаджидинев, директор "Маркетинг", Белла България
Панел 1:
ФИРМЕНИ СТРАТЕГИИ И ПРАКТИКИ
10:00-10:30 Отговорът на веригите на сегашната икономическа криза и ефектът върху производителите на бързооборотни стоки

Давид Ковачич, старши мениджър, PwC, Югоизточна Европа
"Диференцирай или умри!"

Ерикян Лантинк, главен оперативен директор на "Делез България"

 
10:30-11:00 Ролята на търговците да изхранят 9 млрд. население и да съхранят планетата

Матю Уилкинсън, старши съветник "Корпоративни отношения", WWF International
Програмата на "Метро" в помощ на кварталните магазини

Кристоф Шулте, директор "Клиентски маркетинг" в "Метро Кеш енд Кери България"
 
11:00-11:30 Тенденции в потребителското поведение 2011/ 2012

Катарина Якшич, регионален директор Censydiam, Централна и Източна Европа в "Синовейт"
Достъпът до информация - най-бързият печели

Боян Мартинов, мениджър продажби, Intelligent Systems Bulgaria
 
11:30-12:00 Адаптиране към променящия се пейзаж: тенденции и критерии за успеха на международната търговия с бързооборотни стоки

Тобиас Шедеви,               
генерален мениджър "Потребителски проучвания" за Централна и Източна Европа в GfK Grpoup
     
Защо българското кисело мляко на "Мейджи" успя в Япония

Шигеру Танигучи, генерален мениджър "Развитие на продуктите" в млечната дивизия на "Мейджи Корп."
12:00-13:00 Обяд - зала София 1 и конгресно фоайе
13:00-14:30 Панел 2: БЪЛГАРСКИТЕ РЕАЛНОСТИ

Модератор:
Диана Славкова,
директор "Продажби", Белла България
Панел 2: ЗАЕДНО С ПАРТНЬОРИТЕ Ефективни решения за търговци
13:00-13:30 Печеливши и губещи от променящите се навици на пазаруване

Гергана Маринова, консултант-изследовател в "Потребителски панел", GfK Bulgaria
Конкуренция, конкурентноспособност и развитието на агро-индустриален клъстър (Примерът на Емилия-Романия и веригата на плодове и зеленчуци)  

д-р Алесандро Зампаня, генерален директор на Centuria, публично-частен Център за иновации          
SAP CRM и светът на ритейла

Ян Ферио, мениджър бизнес развитие, SAP CEE
13:30-13:45 "Лидл" или как дискаунтърите променят средата в търговията на дребно

Милена Драгийска-Денчева,           управител на "Лидл България"
Данъчни въпроси, свързани с развитието на ритейл бизнеса в България

Юлиян Михов и Милен Райков, старши мениджъри данъчна политика в "Ърнст и Янг България" ЕООД
По пътя на продукта: информационни системи за по-бързото му достигане от производител до потребител. Системни решения за етикиране, управление на складове, мобилни продажби и поръчки, събиране на мърчандайзингова информация и ползите от тях.

Благой Лашев, мениджър продажби на "Баркод Системи България" ООД

 
13:45-14:00 Развитие и перспективи пред пазара на храни и напитки

Владимир Чириков, мениджър "Пазарни проучвания и отраслови анализи", "ИКАП България"
14:00-14:30 Новите стандарти за храните от гледна точка на потребителите

Юлиан Добрев, директор "Изследвания" в Агенция "Прагматика"
Ценово позициониране, стратегия и преговори – област на напрежение между производителите и търговците на дребно

Фридрих Граф, консултант по външен мениджмънт в F.J.G. Consulting & Interim Management
Хладилната техника на AHT - три в едно: енергоефективно, екологично, удобно

инж. Кирил Калев, генерален представител на AHT cooling systems/Austria, "КАТЕХ д-р Калев технологии" ООД
14:30-15:00 Кафе пауза - зала София 1 и конгресно фоайе
15:00-16:30 Панел 3: ДИРЕКТНО ДО ПОТРЕБИТЕЛИТЕ
Панел 3: ОТ КУХНЯТА

ЕФЕКТИВНИ РЕШЕНИЯ ЗА ТЪРГОВЦИ
15:00-15:30 Директни продажби на храни, произведени във фермата, вече и в България

д-р Стоилко Апостолов, управител на Фондация за биологично земеделие "Биоселена"

Производство и износ под собствени марки на търговски вериги в чужбина

Владислав Танчев, маркетинг и търговски директор в "Домейн Бойар"
Готови решения за малки фотоволтаични централи. Покривни инсталации до 30 кВт и наземни до 200 кВт. Законова рамка и перспективи.

Николай Беров, изпълнителен директор на "Соларпро" АД
15:30-16:00 Храненето локално е възможно

Как производителят и потребителят си партнират така, че хората да се хранят с местни храни, без да прибягват до услугите на супермаркетите

Денис Моро, фермер от долината на Лоара, включен в системата на солидарното земеделие

Франсин Фрелон, потребител, включен в системата на солидарното земеделие
Етикетирането на храни – как производителите да отговорят на предизвикателството на закона

Радина Желязкова, Елена Тодорова, адвокати в сътрудничество с правна кантора "Шонхерр"
Самозареждане на рафта - съвременен модел за увеличаване на продажбите и оптимизиране на разходите.

Доброслава Мирчева, управител на HL Display България
16:00-16:30 Загуби и кражби в търговските обекти

инж. Ерик Карл Тупи, мениджър партньорска мрежа, маркетинг и бизнес услуги за ритейл сектора в IBM за Централна и Източна Европа
Предстои уточняване на темата и лектора.
16:30-16:45 Кафе пауза - зала София 1 и конгресно фоайе
16.45-18.15 КРЪГЛА МАСА
Модератор: Руслан Стефанов, "Център за изследване на демокрацията"
 
 
 
 
Проекторегулациите в отношенията вериги - доставчици - форми и възможни ефекти

Участници в кръглата маса - браншови асоциации, търговски вериги, държавни институции и правни кантори.
Представяне на опита на някои европейски страни в това отношение.
 

* Достъпът до програмата в зала Киото е свободен за регистрираните участници в конференцията.

Участници, регистрирани за бизнес срещи

Христо
Делиоланов
Маркетнинг мениджърШонхерр България

Мартин
Маждраков
Управляващ съдружникАй Би Ес България

Женя
Добрева
управител"Благодари"ЕООД

Яна
Асенова
Sales ExecutiveIntelligent Systems Bulgaria

Retail In Detail 2010  

Верижна реакция Темата на петата конференция Retail in Detail бяха търговските вериги и верижната реакция в бизнеса с бързооборотни стоки, отключена от тяхната експанзия.

Retail In Detail 2009  

Реформ(ат)иране
Няма други времена, в които икономическата действителност да се променя така хазартно бързо, както в криза. В такива моменти един бизнес може светкавично да загуби, но може и да спечели.Всичко това изисква точна информация, пренагласа на съзнанието и бързи реакции.

Retail In Detail 2008  

Потребителите (са) новите професионалисти
Изговориха се потоци от думи и се изписаха реки от мастило за бурните промени в търговията на дребно в България през последните години. Дали обаче казахме достатъчно за потребителите, при които успоредно протичаше не по-малко впечатляваща революция.

Retail In Detail 2007  

Ефективни промоции
Ролята на промоциите в битката за клиенти, капаните на ценовите промоции и прехода от директен към POS маркетинг, бяха фокуса на презентациите на международните лектори. Използвайки примери, Корнел Мюлер (Unilever), Маркус Юрман (GfK Austria) и проф. д-р Бернд Халиер...

Retail In Detail 2006  

Европейски предизвикателства за търговията в България
На конференцията присъстваха над 140 участника – производители и доставчици на хранителни и нехранителни продукти, консултанти и маркетолози, независими търговци и представители на търговски вериги, дистрибутори...

От събитието

презентации & снимки