С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация
Излиза първи брой на списанието за деловата жена - "НЕЯ"

На 27 февруари излезе първи брой на списание "НЕЯ". "НЕЯ" е първото българско списание за деловата жена. Ще излиза 12 пъти в годината, всеки четвърти петък от месеца, само с вестник "Дневник". Цената на вестника и списанието е общо 2 лева.

"В момента пускането на нов медиен продукт е изключително сложно, но зад нашето решение стои идентифицирането на пазарна ниша и амбицията да сме първи в нея. Откритието дойде от изследването на аудиторията на вестник "Дневник" през 2007г.. Видяхме, че 89% от дамската аудитория на "Дневник" четат редовно женски списания. Оказа се, че 4 от 5-те най-четени списания са женски, но нито едно от тях няма повече от 8% редовна аудитория. Тези жени, които са около 21 000 нямат фаворит сред женските списания на пазара. Това са работещи, делови жени и ние решихме да направим списание по техен вкус. Имаме платформата "Дневник", с която те са свикнали, и на която имат доверие, имаме добър екип, ръководен от Мария Касимова, главен редактор на "НЕЯ". Оставаше просто да направим списание за деловата жена", каза Веселка Данчева - директор списания в "Икономедиа".

Списанието има 4 основни линии - градът и графикът, лицата и историите, видът, козметиката и модата, четивата – за архитектура, дизайн, книги и дори стихове. Различното в списанието на деловата жена е, че героите и историите в него ще бъдат жени от бизнеса, работещи и на различни нива мениджмънт. Те са интересни със своите специфични истории, особено място в обществото и начин на живот, търсещ баланс между семейството, работата и личното време.

В първи брой на "НЕЯ" на корица е Димана Ранкова, заместник-председател на Комисията по финансов надзор. Рекламната кампания за старта на списанието събра още 9 делови жени от различни сектори на бизнеса в България, за да покажат с лицата си заявката на екипа, какви ще бъдат героите и историите в новото списание.

"НЕЯ" става част от петъчния пакет "Дневник" със списание. Всеки първи петък от месеца "Дневник" излиза със списание "Бакхус" – за гурме културата, виното, пътувания, ресторанти; всеки втори петък от месеца "Дневник" излиза с "Индекс имоти", редуващо се с "Индекс луксозни имоти". Всеки трети петък от месеца е за лицензното списание Gentleman за влюбените в живота мъже. В четвъртия петък ще излиза "НЕЯ".

От март месец петъчният пакет на "Дневник" ще претърпи още една промяна. Списанията "Индекс имоти" и "Индекс луксозни имоти" ще бъдат разпространявани само до абонатите на вестника. Причината е, че тези две списания са с повече бизнес насоченост, докато останалите са с лайфстайл съдържание.

Бюлетин събития

Бюлетин за събитията на Икономедиа:

Абонамент