RID 2014: БЪЛГАРСКИЯТ ПАЗАР
Конференцията Retail in Detail и през тази година ще продължи да се развива като диалогична в две основни форми: презентации по основни тенденции и дискусии по тях с практици.
Участници, регистрирани за бизнес срещи
Angelos
GeorgiouRetailer Services Group Account ManagerNielsen
Ирена
ЯнковаAccount Manager RetailGfK
Йордан
МатеевИзпълнителен директорСдружение за модерна търговия
Милена
АтанасоваМениджър Ключови клиентиФикосота ООД
Retail In Detail 2009 
Реформ(ат)иране
Няма други времена, в които икономическата действителност да се променя така хазартно бързо, както в криза. В такива моменти един бизнес може светкавично да загуби, но може и да спечели.Всичко това изисква точна информация, пренагласа на съзнанието и бързи реакции.
Retail In Detail 2008 
Потребителите (са) новите професионалисти
Изговориха се потоци от думи и се изписаха реки от мастило за бурните промени в търговията на дребно в България през последните години. Дали обаче казахме достатъчно за потребителите, при които успоредно протичаше не по-малко впечатляваща революция.
Retail In Detail 2007 
Ефективни промоции
Ролята на промоциите в битката за клиенти, капаните на ценовите промоции и прехода от директен към POS маркетинг, бяха фокуса на презентациите на международните лектори. Използвайки примери, Корнел Мюлер (Unilever), Маркус Юрман (GfK Austria) и проф. д-р Бернд Халиер...
Retail In Detail 2006 
Европейски предизвикателства за търговията в България
На конференцията присъстваха над 140 участника – производители и доставчици на хранителни и нехранителни продукти, консултанти и маркетолози, независими търговци и представители на търговски вериги, дистрибутори...
От събитието
презентации & снимки| Още от Retail in Detail |





