Програма

- A +
9.00-9.30 Откриване Откриване  9.00-9.30
  Зала "Алфа" Зала "Гама"  
9.30-11.00 Панел 1 Българският пазар в регионален контекст Панел 1 Технологиите, без които не можем 9.30-11.00
  Модератор: Мирослава Георгиева, мениджър на дивизия "Потребителско изживяване", GfK България Модератор: Георги Янков, управляващ партньор в "Експликато"  
9.30-10.00 Пазарни тенденции в Югоизточна Европа и мястото на България в тях Безконтактни и мобилни разплащания и ползите за търговците от тях 9.30-10.00
  Тобиас Шедиви, генерален мениджър "Потребителски панел" за Централна и Източна Европа, Турция, Африка и Близкия Изток, GfK и Йордан Тодоров, мениджър  "Потребителски панел" в GfK България

Красимира Райчева, мениджър на Visa Европа за България  
10.00-11.00 Дискусия: Успешните стратегии на Балканите – регионално VS локално Дискусия: Aктуални IT проекти за ритейл в региона 10.00-11.00
  Дора Стрезова, изпълнителен директор на "Данон Сердика", Мирослава Симова, изпълнителен директор на "Перно Рикар България", Деница Бачева портфолио мениджър клъстер Адриатика за ваксини - частен пазар, GSK, Елеонора Маркова, маркетинг мениджър на "Брамак" за България и Македония, Илиян Ковачев, създател и управляващ директор Ilyan.com Христина Биджекова, мениджър корпоративно планиране, "Ай Ти Инвестмънт"АД, за платформата Scoretwice;
Диана Муратева, основател и представител на "Апарел Груп" (ESPRIT, Marc O'Polo) и Димитър Илиев, основател и собственик на Navtech Group за внедряване и изграждане на цялостна интегрирана информационна среда в групата компании "Апарел";
Георги Янков, управляващ партньор в "Експликато", за пилотен проект: модели за анализ на потребителското поведение в "Карфур Албания".
 
 
  Задайте въпроси към участниците в панел 1, зала "Алфа" Задайте въпроси към участниците в панел 1, зала "Гама"  
11.00-11.30 Кафе-пауза Кафе пауза  
11.30-13.00 Панел 2 Потребителят отблизо Панел 2 Съединението прави силата 11.30-13.00
  Модератор: Владислав Танчев, управител за България на LC Waikiki Модератор: Боряна Генчева, главен редактор на сп. "Регал"  
11.30-12.00 Пътеводител в света на пазаруващата българка Обединението в търговията с бързооборотни стоки – безалтернативна стратегия за оцеляване 11.30-12.00
  Мирослава Георгиева, мениджър на дивизия "Потребителско изживяване", GfK България Андрей Дечев, управител и съдружник в "БГ- магазин"  
12.00-12.30 Потребителски нагласи и очаквания към клиентските програми за лоялност
Дискусия: Как да се съюзят хора, които се преживяват като конкуренти 12.00-13.00
   Георги Янков, управляващ партньор в "Експликато"
   
12.30-13.00
Billa card и лоялни програми "Билла България"

Андрей Дечев, управител и съдружник в "БГ- магазин", Бойка Добрева, директор на дирекция "Търговия" в ЦКС, Мариян Петров, управител на ЦБА България и ЦБА КомеКирил Вътев, съучредител и съсобственик на  "Тандем - В", Красимир Кумчев, управител на "Агропродукт Груп" и аграрен консултант, Магърдич Хулиян, инициатор, основател и председател на Националното сдружение на малките семейни ферми и преработватели и др.  
  Светозар Игнатов, управление на категориите "Свеж асортимент", "Билла България"    
  Задайте въпроси към участниците в панел 2, зала "Алфа" Задайте въпроси към участниците в панел 2, зала "Гама"  
13.00-14.00 Обяд    
14.00-15.00 Панел 3 Български vs международни марки
Панел 3 Добри практики
  Модератор:Таня Косева - Бошова, изпълнителен директор, "Пикадили" Модератор: Десислава Желева, директор "Обслужване на клиенти", GfK България  
14.00-14.30 Продуктова карта на българското потребление Powered by METRO: Партньорски решения в подкрепа на независимия бизнес 14.00-14.30
  Ирена Янкова,мениджър ключови клиенти от сектор "Търговия" в GfK България Владимир Данев, директор операции, "Метро кеш енд кери България"  
14.30-15.00 Потребителски нагласи към българските и вносни храни по места за пазаруване Позициониране на търговска марка - правилният микс

14.30 -15.00
  Диньо Маджаров, директор "Изследвания", "Прагматика"
(Таисия Кръстанова, мениджър изследователски проекти)
Виктория Станчева, ПР мениджър на "Лидл България"  
  Задайте въпроси към участниците в панел 3, зала "Алфа" Задайте въпроси към участниците в панел 3, зала "Гама"  
15.00-15.30 Кафе-пауза    
15.30-17.00 Панел 4 Експортна ориентация Панел 4 Финансов ъгъл
15.30-17.00
  Модератор на панела: Антон Стойков, управител на "Карго-партнер" за България
Модератор: Владимир Данев, директор операции, "Метро кеш енд кери България"  
  Динамика на българския износ на бързооборотни стоки, съпоставена с динамиката на целевите пазари  Промоционалният пазар в България - развитие и тенденции 15.30-16.00
  Веселин Илиев, главен директор Център "Външноикономическо сътрудничество", БСК Роналд Луисер, CEO&партньор във FOCUSReserachSouthEast  
16.00-17.00 Дискусия: Как да изградим успешна експортна стратегия Ефективна ценова и промоционална стратегия: 50% по-ниски цени - двойно по-висока печалба 16.00-16.30
  Модератор на дискусията: Деян Стоименов, управляващ съдружник в "Маркетгейт"
Лука де Нард, лидер "Аналитично консултиране", Nielsen  
  Участници: Христо Петров, директор на дирекция "Търговия и маркетинг", "Кауфланд България", Яни Драгов, генерален мениджър на "Смарт Капитал" и "Курабийница", Атанас Стойчев, собственик на ЕТ "Атанас Стойчев – Трейдинг", Антон Стойков, управител на "Карго-партнер" за България, Владимир Станков, управител "Булеко 2000" Управление на кредитния риск и вземанията в сектора на бързооборотните стоки в България
 Райна Миткова, управител на "ЕОС Матрикс" ЕООД и председател на Асоциацията на колекторските агенции в България
 16.30-17.00
   Задайте въпрос към участниците в панел 4, зала "Алфа"  Задайте въпрос към участниците в панел 4, зала "Гама"  
     

Участници, регистрирани за бизнес срещи

Йордан
Нейчев
Специалист Маркетинг Софарма Трейдинг АД

Асен
Вампоров
Мениджър Ключови клиентиДевин АД

КИРИЛ
ВЪТЕВ
УПРАВИТЕЛТАНДЕМ-В ООД

Мая
Герасимова
Маркетинг ДиректорДевин Ад

Retail In Detail 2009  

Реформ(ат)иране
Няма други времена, в които икономическата действителност да се променя така хазартно бързо, както в криза. В такива моменти един бизнес може светкавично да загуби, но може и да спечели.Всичко това изисква точна информация, пренагласа на съзнанието и бързи реакции.

Retail In Detail 2008  

Потребителите (са) новите професионалисти
Изговориха се потоци от думи и се изписаха реки от мастило за бурните промени в търговията на дребно в България през последните години. Дали обаче казахме достатъчно за потребителите, при които успоредно протичаше не по-малко впечатляваща революция.

Retail In Detail 2007  

Ефективни промоции
Ролята на промоциите в битката за клиенти, капаните на ценовите промоции и прехода от директен към POS маркетинг, бяха фокуса на презентациите на международните лектори. Използвайки примери, Корнел Мюлер (Unilever), Маркус Юрман (GfK Austria) и проф. д-р Бернд Халиер...

Retail In Detail 2006  

Европейски предизвикателства за търговията в България
На конференцията присъстваха над 140 участника – производители и доставчици на хранителни и нехранителни продукти, консултанти и маркетолози, независими търговци и представители на търговски вериги, дистрибутори...

От събитието

презентации & снимки

Генерален партньор

Партньори