RID 2014: БЪЛГАРСКИЯТ ПАЗАР

- A +
Близо от две десетилетия българският пазар за търговия с бързооборотни стоки в нарастващата степен следва процесите и тенденциите, които протичат в Западна Европа. Ние в Retail in Detail също ги следихме. Стремихме се да покажем какво е новото в европейски план и да видим как то ще формира местната реалност. С времето българският пазар достигна известна степен на зрялост. Българските производители стават все по-експортно ориентирани. Експанзията на външните играчи в търговията на дребно забави темпото си. Нови влизания не наблюдаваме. Обратното, дори някои местни компании купуват бизнеса на излизащите си международни. Изкристализираха и националните специфики на купувачите, производителите и търговците. Затова и за Retail in Detail 2014 избрахме да се фокусираме върху България – върху възможностите, предизвикателствата и основните действащи лица на нашия локален пазар.

Конференцията Retail in Detail и през тази година ще продължи да се развива като диалогична в две основни форми: презентации по основни тенденции и дискусии по тях с практици.

Участници, регистрирани за бизнес срещи

Andreea
Bozoi
Account DirectorIlyan.com

Йордан
Тодоров
Country Manager Consumer Panel ServicesGfK Bulgaria

Лилия
Тодорова
Маркетинг директор"В-Трейд къмпани" ООД

Антон
Тонев
Senior Consumer Research ExecutiveNielsen

Retail In Detail 2009  

Реформ(ат)иране
Няма други времена, в които икономическата действителност да се променя така хазартно бързо, както в криза. В такива моменти един бизнес може светкавично да загуби, но може и да спечели.Всичко това изисква точна информация, пренагласа на съзнанието и бързи реакции.

Retail In Detail 2008  

Потребителите (са) новите професионалисти
Изговориха се потоци от думи и се изписаха реки от мастило за бурните промени в търговията на дребно в България през последните години. Дали обаче казахме достатъчно за потребителите, при които успоредно протичаше не по-малко впечатляваща революция.

Retail In Detail 2007  

Ефективни промоции
Ролята на промоциите в битката за клиенти, капаните на ценовите промоции и прехода от директен към POS маркетинг, бяха фокуса на презентациите на международните лектори. Използвайки примери, Корнел Мюлер (Unilever), Маркус Юрман (GfK Austria) и проф. д-р Бернд Халиер...

Retail In Detail 2006  

Европейски предизвикателства за търговията в България
На конференцията присъстваха над 140 участника – производители и доставчици на хранителни и нехранителни продукти, консултанти и маркетолози, независими търговци и представители на търговски вериги, дистрибутори...

От събитието

презентации & снимки

Генерален партньор

Партньори

Още от Retail in Detail