ПРОГРАМА

- A +

9.00-9-15 Откриване
Боряна Генчева,
главен редактор, сп. "Регал"
Мирослава Георгиева,
мениджър на дизивия "Потребителско изживяване", GfK България
Румяна Тренчева,
изпълнителен директор, SAP България

9.00-9-15
  Зала "Алфа" Зала "Гама"  
9.15-10.45 Панел 1 OMNICHANNEL
Модератор: Юлиян Михов, директор
"Бизнес развитие", EY
Панел 1 ПРОМОЦИИТЕ 9.15-10.45
9.15-9.45 Бъдещето на ритейла

Размисли и прозрения за бъдещето на търговията на дребно, базирани на три примера от сферите на банките, модата и храните, подсказващи какво ще бъде потребителското преживяване в омниканалното бъдеще

Джулиан Тръмър, директор проучвания & стратегии, Mormedi потребителското преживяване в omnichannel бъдещето.
   
9.45-10.15 Стратегия на бъдещето – клиентът в центъра на всичко

Маркус Рюбзам, старши вицепрезидент, Strategy & Solutions, SAP CEC hybris Software, компания на SAP
Дискусия 1: ПРЕКАЛИХМЕ ЛИ С ПРОМОЦИИТЕ?

Модератор:
Десислава Желева, мениджър "Потребители и търговци", дивизия "Потребителско изживяване", GfK България
9.45-10.45
10.15-10.45 Как омниканалите на бъдещето се отразяват върху веригата на доставки

Танос Маврос, съдружник бизнес консултации в EY (Ernst&Young) и ръководител на Центъра за услуги в областта на веригата на доставките и оперативната дейност на компаниите на EY за ЦИЕ
Потвърдили участници:
Лилия Грозданова, директор направление "Храни" в "Кауфланд България"
Кирил Хаджидинев, маркетинг директор на "Белла"
Станя Георгиева, маркетинг мениджър "Потребителски продукти" в L'Oreal България
Даниела Узунова, и.д. директор за страната в "Данон България"
Магдалена Котупова, директор "Маркетинг", Mr.Bricolage
 
10.45-11.15 КАФЕ ПАУЗА
с подкрепата на МВL
КАФЕ ПАУЗА
с подкрепата на MBL
10.45-11.15
11.15-12.45 Панел 2
ТЕХНОЛОГИИТЕ В РИТЕЙЛА
Модератор: Димитър Димитров,
партньор, Novarto
Панел 2
КАЧЕСТВОТО НА ХРАНИТЕ
11.15-12.45
11.15-11.45 Тенденции в търговията на дребно – все по-близо до потребителя
Презентацията съчетава преглед на тенденциите в световната търговия на дребно и тенденциите при мобилните и интелигентните решения на касата
Сравнителните продуктови тестове
За ролята на потребителските тестове за развитието на пазара
11.15-11.45
  Рене Зулегер, бранд & продуктов мениджър на Toshiba Global Commerce Solutions за Централна и Източна Европа Гуидо Адриансенс, главен изпълнителен директор на Международната организация за потребителски изследвания и тестове  
11.45-12.15 Платежни решения за микро, малък и среден бизнес. Case study на проекти за иновативни плащания

Ваня Манова, мениджър "Връзки с клиенти" в MasterCard
Калин Кокошаров, Изпълнителен директор на "Йелоу 333"
Георги Маринов, изпълнителен директор, е-Pay
Дискусия 2: КАК ДА ПОДОБРИМ ИМИДЖА НА БЪЛГАРСКИТЕ ХРАНИ?

Модератор:
Боряна Генчева, главен редактор, "Регал"
11.45-12.45
12.15-12.45 Case Study: "Технополис" трансформира електронната търговия с Hybris. Една история от IBM
Стоян Тодоров
, бизнес консултант, IBM GBS България
Потвърдили участници:
Богомил Николов, председател Национална асоциация "Активни потребители",
Симеон Присадашки, зам.-председател, Асоциация на млекопреработвателите,
Радослав Радев, председател Национална лозаро-винарска камара
Десислава Димитрова, координатор на Slow Food в България
Кирил Вътев, съучредите и съсобственик на "Тандем -В"
 
12.45-13.45 ОБЯД ОБЯД 13.00-14.00
13.45-15.15 Панел 3 БЪЛГАРСКИЯТ ПАЗАР
Модератор: Красимир Костов, търговски директор "Домейн Бойар"
Панел 3 DIGITAL 13.45-15.15
13.45-14.15 Завръщане в бъдещето
Динамика в потреблението на бързообортни стоки и в профила на потребителите през последните 10 г. Сегашната картина на пазара. Предизвикателствата на бъдещето.
Клиентът като човек
Разликата между два подхода - фокус върху продукта и фокус върху човека в създаването на клиентско преживяване в ритейла и всичките му канали
13.45-14.15
  Мирослава Георгиева, мениджър на дивизия "Потребителско изживяване", GfK България

Весела Калчишкова,директор "Обслужване на клиенти", "Потребителски панел", GfK България
Рене Томова, съосновател на Creative Shower, хъб за иновации и творчество  
14.15-14.45 Градините на BILLA - да растеш заедно с доставчиците

Стоян Тачев,ръководител отдел "Управление на проекти и процеси" и координатор корпоративна отговорност в "Билла България"
Дискусия 3: I- WANT-TO МОМЕНТИТЕ В ДИГИТАЛНИЯ МАРКЕТИНГ

Модератор:
Мария Михайлова, маркетинг мениджър "Икономедиа"
14.15-15.15
14.45-15.15 Ефекти на потребителските тенденции върху процеса на покупка Ipsos идентифицира няколко потребителски тенденции, които ще имат ефект върху поведението на купувачите

Нина Денисова,мениджър качествени изследвания, "Ипсос България"
Потвърдили участници:
Иван Александров, управител на еbag.bg
Георги Сердаров, мениджър на Rezzo.bg
Огнян Попов, управител на broshura.bg и др.
Райна Парушева, изълнителен директор "Арс трейд" (център за дома "Лабиринт")
Георги Малчев, мениджър дигитален маркетинг в Мтел
Парис Чилдрес, мениджър "Бизнес развитие" за България, Google
 
15.15-15.45 КАФЕ ПАУЗА КАФЕ ПАУЗА 15.15-15.45
15.45-17.15 Панел 4 РАСТЕЖЪТ
Модератор: Юлиян Михов, директор
"Бизнес развитие", EY
Панел 4 СОЦИАЛНИТЕ КАУЗИ 15.45-17.15
15.45-16.15 Как се генерира растеж в Централна и Източна Европа Фирмената философия – предпоставка за устойчиво развитие 15.45-16.15
  Вадим Хецуриани, директор "Изследвания на търговията на дребно", Kantar Retail Анна Драганова,прокурист, ръководител администрация и покупки, dm България  
16.15-16.45 Да  свържеш точките - историята за успеха на "Фикосота" Дискусия 4: ЗАЩО КОМПАНИИТЕ ИНВЕСТИРАТ В СОЦИАЛНИ КАУЗИ?  16.15-17.15
  Ромео Енкарнасион, консултант на "Фикосота"  от 12 години
Илина Лилова, мениджър на отдел "Продукти за дома и лична грижа", "Фикосота"
Илия Арбов, генерален директор на "Фикосота" за България и Румъния
 Модератор: Мирослава Георгиева, мениджър на дивизия "Потребителско изживяване", GfK България
16.45-17.15 Специфики на регионалните е-пазари, степен на развитие и подход

Eва Вучева, изпълнителен директор на Fashion Days Group
Потвърдили участници:
Нина Владимирова, мениджър корпоративни връзки и правни въпроси, "Загорка" АД
Нели Ангелова, бизнес мениджър "Кулинарни продукти" и "Корпоративни връзки, "Нестле България" АД
Красимира Величкова, директор "Български дарителски форум"
Юлия Златанова, специалист "Корпоративни комуникации", AVON
Людмил Каравасилев, ръководител "Корпоративни комуникации", "Метро кеш енд кери България"
 
 17.15-18.15 КОКТЕЙЛ  КОКТЕЙЛ  17.15-18.15

Участници, регистрирани за бизнес срещи

Калина
Йорданова
Маркетинг ДиректорРено Нисан България

Боряна
Кирилова
Мениджър комуникации БДФ

Росица
Паунова
УправителRosey's mark (РИМ ГРУП КО ООД)

Александър
Сталянов
Sales ProfessionalXAPT Solutions

От събитието

презентации & снимки

Генерален партньор

Основен партньор

Медийни партньори

Партньори