С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация
Стартира поредица от кампании, които представят първата онлайн медиа за София – www.ZaGrada.bg – "За Града, който споделяме"

На 14 май в 11 часа на кръстовището на ул. "Раковски" и ул. "Славянска" стартира акцията "Бърз или мъртъв по улиците на София", която има за цел да обърне внимание върху опасните пешеходни пътеки в столицата и правата на пешеходците. Акцията е една от петте, които в продължение на пет дни ще провокират софиянци към по-активно споделяне на гражданската им позиция. Останалите четири акции са "Уморих се да живея в този град. Искам нов", "Вкарай малко мисъл в този град""Кои са най-опасните дупки на София" и "Ако не искаш да стъпиш на кучешкото...". Те насочват вниманието към някои от най-злободневните проблеми на столицата и ролята на всеки в решаването им. 

В понеделник акцията "Уморих се да живея в този град. Искам нов" ще се проведе в районите около НДК, ул. "Раковски", бул. "Патриарх Евтимий" и бул. "Васил Левски" като призив към гражданите на София, че от тях зависи градът да се промени. Нейно продължение е "Вкарай малко мисъл в този град", която провокира софиянци да споделят положителните решения в градската среда и да предлагат нови. 

"Кои са най-опасните дупки на София" е кампания, чрез която в продължение на 14 дни софиянци ще имат възможността да подават сигнали за опасните места по улиците, които ще бъдат маркирани, а общината ще бъде алармирана за тях от екип на www.zagrada.bg.

Чрез провокативни стикери по улиците хората ще бъдат приканени да споделят на сайта опита и мнението си за решаване на проблема с кучешките изпражнения.

 "Целта на тази кампания е да активира хората, които  ще активират сайта, който ще помогне за активирането на гражданското мислене. Моментът е прекрасен, защото гражданското съзнание все още е един малък ембрион, което означава, че ни предстои да го родим и отгледаме, а това означава, че всеки носи отговорност за споделения живот в този град", каза Велина Мавродинова от студио "Ентусиазъм" – автор на идейната концепция на кампанията.

 "За града" е първата онлайн медиа за София, която освен от екип от 8 журналисти и редактори се попълва с новини и от читателите. Сайтът информира за всички важни местни новини, следи проблемите (боклуци, задръствания, дупки...) и предлага много полезна информация къде и какво се случва в столицата – културен, спортен, нощен живот.  

"За града" е част от портфолиото на "Икономедиа" - най-голямата българска група за бизнес медии. 


www.zagrada.bg





Бюлетин събития

Бюлетин за събитията на Икономедиа:

Абонамент