С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация
Дневник с променен дизайн

Новият Дневник

Вестникът запазва съдържанието и мисията си

От 18 февруари "Дневник" ще излиза с променен дизайн. Промяната включва ново лого, шрифт, подредбата на материалите и други елементи от вестника.
Съдържанието и мисията остават същите. "Дневник" ще продължи да осигурява на хората, които вземат решения, качествена информация за техния бизнес.

Причина за редизайна са променените навици на читателите и потреблението на информация.
"Аудиторията ни е от хора, които обединяваме с определението "активни" – това са тези, които движат, променят, инвестират, развиват, създават, управляват в бизнеса, в държавните институции, в обществената сфера. Те имат динамичен стил на живот и работа, което променя и навиците им на ползване на информация. Активните хора имат все по-малко време да четат и затова се нуждаят от по-ясни критерии какво да прочетат. "Дневник" им предлага селекция на новините, позиция, контекст всеки работен ден от седмицата. Могат да са сигурни, че са информирани за най-важното." – каза Васил Атанасов, главен редактор на "Дневник".

Промените във вестника са част от по-големия проект за интегрирането на съдържание със сайта dnevnik.bg. Интеграцията със сайта добавя бързината на новините, а вестникът ще действа като филтър за най-важното с добавени анализ и прогноза. По-силната селекция, по-добре визуализирана информацията и по-висока четимост са основните характеристики на променения "Дневник".

По проекта за промяната на вестника и в екип с редакцията на "Дневник", работиха Велина Мавродиева, творчески директор на студио "Ентусиазъм", и Борислав Кьосев, графичен дизайнер и типограф, преподавател в Националната художествена академия. Визуалният редактор на "Капитал" Алексей Лазаров беше консултант при промяната на "Дневник". Неговият изключителен опит от редизайна на "Капитал" помогнаха за изграждането на позицията визуален редактор и в "Дневник", заемана от Албена Пино. "Капитал" и "Дневник" са единствените вестници в България, които имат специалено посветен човек, който се грижи информацията по страниците да бъде представена във възможно най-удобния вид за читателите.    

Това не е първата промяна в седем годишната история на "Дневник". През 2005 г. "Дневник" смени формата си от broadsheet в компактен. Тогава промяната отново беше в унисон със световните тенденции и свързана с променящия се начин на четене на вестници.

Новият "Дневник" можете да разгледате и на www.dnevnik.bg

Бюлетин събития

Бюлетин за събитията на Икономедиа:

Абонамент