С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация
"Градски вестник" е новият безплатен всекидневник на софиянци
"Градски вестник" е новият безплатен всекидневник на софиянци

На 10 ноември в София ще излезе първият брой на нов безплатен всекидневник – "Градски вестник". Той ще се разпространява от понеделник до петък в 16 страници, с тираж - 100 000 броя. Мотото на вестника е "София – Черно на бяло".

В началото на 2007 година "Икономедиа" стартира уебсайта www.ZaGrada.bg, чийто екип ще създава и новия безплатен всекидневник. "Градски вестник" ще присъства и силно онлайн, като новият адрес на сайта ще бъде www.gradski.bg .

"Това е проект, по който работим от 2 години и половина. Сега имаме възможност да го стартираме и очакваме, че пазарът бързо ще го оцени. Създадохме "Градски вестник", защото вярваме, че и хората, които са спрели да четата или рядко четат всекидневници - имат нужда да бъдат информирани. Ясно, точно, спокойно. И че имат нужда от информация за града, в който живеят", коментира Бисер Боев, генерален мениджър на "Икономедиа".

В "Градски вестник" софиянци ще намерят информация за най-важните новини от столицата, България, света и спорта. Ще има специални рубрики, посветени на полезна информация за градската инфраструктура и актуална и пълна справочна информация – културен афиш, телевизия, кино, събития, нов магазини и заведения, нови продукти. В различни дни от седмицата на страницата на вестника ще гостуват известни колумнисти, сред които и кмета Бойко Борисов.

"Градски вестник" ще се създава така, че да бъде полезен за софиянци", казва Димитрана Алексанрова, главен редактор на изданието. "Искаме да създадем вестник на гражданската журналистика, в който читателят е съавтор. "Градски вестник" всеки ден ще търси и публикува мненията на софиянци по най-важните теми, ще им дава място, за да разкажат проблемите си, и ще се стреми
да им помогне да ги разрешат, като изисква отговор и действие от властта. Особено внимание ще обръщаме на гражданските инициативи, на предложенията на самите граждани как могат да бъдат решени проблемите на града", добавя още Александрова.

Въпреки че е насочен към масовия читател и се разпространява безплатно, "Градски вестник" ще се списва от опитни репортери и редактори в журналистическите стандарти на качествените издания и на "Икономедиа", която е лидер в поднасянето на качествено съдържание в България.

Рекламната кампаният на изданието е създадена от агенция NewMomentNewIdeas и акцентира върху ключовите журналистически въпроси "Кой?", "Какво?", "Кога?", "Къде", "Как?" и "Защо?".

Бюлетин събития

Бюлетин за събитията на Икономедиа:

Абонамент